درآمد میلیون دلاری دختر و داماد ترامپ در کاخ سفید

© AP Photo / Pablo Martinez Monsivaisدرآمد میلیون دلاری دختر و داماد ترامپ در کاخ سفید
درآمد میلیون دلاری دختر و داماد ترامپ در کاخ سفید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2021
اشتراک
جارد کوشنر و ایوانکا ترامپ در زمان فعالیت شان در کاخ سفید از 175 تا 640 میلیون دلار از فعالیت های بازرگانی درآمد داشتند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تارنمای آمریکایی سیتیزن فور اتیکس، این اطلاعات بر اساس تحلیل اسناد و مدارک مالی ایوانکاست، در حالی که نمی توان مبلغ دقیق آن را مشخص کرد.

جارد کوشنر و ایوانکا ترامپ در دوره کار در کاخ سفید به منظور از بین بردن نگرانی از خویشاوند سالاری، اعلام کرده بودند که دستمزدی از کار در دولت نمی گیرند.

این درحالیست که میزان زیاد درآمد آنها از فعالیت‌های حاشیه‌ای بوده، زیرا دستمزدی که از دولت می‌توانستند دریافت کنند، کمتر از یک درصد این مبلغ بوده است.

یکی از منابع اصلی درآمد ایوانکا مالکیت سهام در هتل ترامپ در واشنگتن دی سی و با فاصله‌ای اندک از کاخ سفید و مرکز اعمال نفوذ در دولت ترامپ (۲۰۱۷ – ۲۰۲۱) بوده است.

این زوج پیش از همه گیری بیماری کووید ۱۹ و رکود کسب و کارها، مجموعا ۲۳ بار به این هتل سرزده بودند. درآمد سالانه ایوانکا از این هتل میان سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ حدود چهار میلیون دلار بوده که در سال ۲۰۲۰به حدود یک میلیون و ۵۰۰ دلار کاهش یافته است.

تلاش جرد کوشنر برای سناتوری ایوانکا ترامپ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.01.2021
تلاش جرد کوشنر برای سناتوری ایوانکا ترامپ

ارزش مالکیت پنج میلیون تا ۲۵ میلیون دلاری او در این هتل، در تازه ترین اسناد مالی اش بدون گزارش فروش سهم خود، به ۱۰۰ هزار تا ۲۵۰ هزار دلار کاهش یافته است.

این هتل تنها منبع جنجال برانگیز درآمد ایوانکا در هنگام اشتغال در کاخ سفید نیست و با اینکه در سال ۲۰۱۸ ادعا کرد کسب وکار خود را تعطیل می کند، اما مشخص شده که در سال ۲۰۱۹ تا یک میلیون دلار از آن درآمد داشته است.

 ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر پس از اتمام دوره چهارساله حضور دونالد ترامپ در نیویورک، در تدارک اقامتگاهی امنیتی در یکی از جزایر میامی هستند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала