توییتر رفع انسداد حساب ترامپ را رد کرد

© REUTERS / Cheriss Mayتوییتر رفع انسداد حساب ترامپ را رد کرد
توییتر رفع انسداد حساب ترامپ را رد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2021
اشتراک
توئیتر انسداد حساب ترامپ را همیشگی و غیرقابل بازگشت عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از CNBC، معاون مالی توییتر، ند سگال گفت که دونالد ترامپ قادر نخواهد بود حساب خود را در شبکه اجتماعی بازگرداند، حتی اگر بار دیگر به مقام دولتی برسد.

سگال در پاسخ به این پرسش روزنامه نگاران که آیا ترامپ می تواند در صورت کاندیداتوری یا پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری جدید، حساب خود را بازگرداند، سیاست این شرکت را یادآوری کرد.

حساب توئیتر ترامپ حذف شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.11.2017
حساب توئیتر ترامپ حذف شد

سخنگوی توییتر گفت: " سیاست ما این است که اگر شما از سیستم عامل برداشته شوید، فارغ از اینکه مفسر باشید، مدیر مالی، سیاستمدار سابق یا فعلی باشید، از آن حذف خواهید شد."

به گفته وی قوانین شبکه اجتماعی خشونت در میان کاربران را ممنوع کرده است و اگر کسی آنها را نقض کند، حساب وی بدون امکان بازگشت پاک می شود. سگال تأکید کرد حتی اگر بار دیگر ترامپ منصب دولتی را بر عهده بگیرد، قادر به بازگشت به توییتر نخواهد بود.

توییتر سرانجام در اوایل ژانویه و پس از آنکه طرفداران رهبر پیشین ایالات متحده آمریکا به کاخ کنگره حمله کردند صفحه دونالد ترامپ را مسدود کرد. در نتیجه تلاش برای هجوم به کنگره، چهار معترض و یک پلیس کشته شدند. بیش از 160 پرونده در مورد ناآرامی ها تشکیل شده است.

در بحبوحه ناآرامی ها، ترامپ به معترضین خارج از کپیتول رو آورد و گفت که انتخابات از او "به سرقت رفته" است. وی همچنین از هواداران خود خواست که به خانه‌های خود بروند، اما حرکت معترضین در حمله به کاخ کنگره را علناً محکوم نکرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала