شبکه تلویزیونی فاکس نیوز برنامه مجری حامی ترامپ را حذف می کند

© AFP 2023 / Stan Hondaشبکه تلویزیونی فاکس نیوز
شبکه تلویزیونی فاکس نیوز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.02.2021
اشتراک
سخنگوی شبکه تلویزیونی فاکس نیوز اعلام کرد یکی از پرطرفدارترین برنامه های خود را که لو دابس مجری آن از دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و ادعاهای وی درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کند، از برنامه های خود حذف می کند.

به گزارش اسپوتنیک  به نقل از روزنامه لس آنجلس تایمز،  برنامه دابس هر شب دو بار ، ساعت 5 و 7 بعد از ظهر پخش می شد. سخنگوی فاکس نیوز گفت که آخرین برنامه لو دابس روز جمعه پخش می شود. از هفته آینده این برنامه با عنوان Fox Business Tonight برگزار می شود و جکی دی آنجلیس و دیوید اسمان مجری آن خواهند بود.

پارلمان کانادا یک گروه آمریکایی را در فهرست تروریستی قرار داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2021
پارلمان کانادا یک گروه حامی ترامپ را تروریستی اعلام کرد

روزنامه لس آنجلس تایمز می نویسد دابس 75 ساله طبق قرارداد با فاکس نیوز به کار خود در این شرکت رسانه ای ادامه خواهد داد  اما به احتمال بسیار زیاد دیگر در برنامه های شبکه  تلویزیونی ظاهر نخواهد شد.

گفته می شود حذف این برنامه یک روز پس از آن صورت گرفته که  شركت Smartmatic ، تولید کننده نرم افزار رایانه ای برای رای گیری علیه فاكس نیوز و سه كانال تلویزیونی برجسته از جمله دابز طرح دعوی كرد. با این حال ، تعدادی از منابع روزنامه لوس آنجلس  تایمز متذکر می شوند که تصمیم برای لغو برنامه "لو دابس امشب" حتی قبل از تقدیم این دادخواست گرفته شده است.

روز پنجشنبه گزارش شد که شرکت  2.7 میلیارد دلار غرامت  از رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ و فاکس نیوز برای افترا طلب می کند. این شرکت ادعا می کند ترامپ و شبکه تلویزیونی نامبرده برای انتشار اطلاعات نادرست در مورد شرکت Smartmatic تبانی کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала