تیراندازی مرگبار در آمریکا ۶ کشته برجای گذاشت

© AFP 2023 / MICHAEL B. THOMAS تیراندازی مرگبار در آمریکا ۶ کشته برجای گذاشت
تیراندازی مرگبار در آمریکا ۶ کشته برجای گذاشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیراندازی مرگبار در ایالت ایندیانای آمریکا شش کشته برجای گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، در یک حادثه تیراندازی در شهر "ایندیاناپولیس" ایالت "ایندیانا" آمریکا دست ‌کم ۶ نفر از جمله یک زن باردار جان خود را از دست دادند.

زخمی شدن پنج نفر در پی تیراندازی در سانفرانسیسکو - اسپوتنیک ایران
زخمی شدن پنج نفر در پی تیراندازی در سانفرانسیسکو

پایگاه اطلا‌ع ‌رسانی هیل در این خصوص گزارش کرد، پنج نفر به همراه یک نوزاد متولد نشده اوایل صبح روز گذشته (یکشنبه) به وقت محلی در یک حادثه تیراندازی که به گفته نیروهای پلیس ایندیاناپلیس، مرگبارترین تیراندازی شهر ایندیاناپلیس در بیش از یک دهه محسوب می‌ شده است، جان خود را از دست دادند.

جو هاگست، شهردار شهر این شهر گفت: این جنایت یک نوع قتل عام بوده است و باعث ایجاد "وحشت" در شهر شده است.

طبق این گزارش، افسران پلیس شهر ایندیاناپلیس گزارشی را از فردی که قبل از ۰۴:۰۰ صبح یکشنبه به سمت افرادی تیراندازی کرده بود، دریافت کردند و بنا بر گفته «شین فولی» سخنگوی اداره پلیس کلانشهر ایندیاناپلیس با «یک مرد جوان با زخم‌های گلوله»مواجه شدند.

آنطور که پایگاه هیل گزارش کرده است، افسران پلیس پس از رویارویی با یک جوان زخمی به سمت اقامتگاهی هدایت شدند که در آنجا پنج جسد از جمله یک زن باردار روبرو شدند که بر اثر ضربات گلوله جان خود را از دست داده بودند.

نیروهای پلیس ایندیاناپلیس تاکنون نام هیچ‌ فرد مظنون مرتبط با این حادثه مرگبار را اعلام نکرده‌اند و تنها به این جمله بسنده‌ کرده‌اند که احتمالاً بیش از یک عامل مسلح در این حادثه دخیل بوده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала