محبوبیت ترامپ به پایین ترین سطح در دوران ریاست جمهوری سقوط کرد

© REUTERS / Cheriss Mayمحبوبیت ترامپ به پایین ترین سطح در دوران ریاست جمهوری سقوط کرد
محبوبیت ترامپ به پایین ترین سطح در دوران ریاست جمهوری سقوط کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نظرسنجی‌ها کاهش شدید محبوبیت دونالد ترامپ را به پایین ترین سطح در 4 سال دوره ریاست جمهوری نشان می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس نظرسنجی مشترک انجام شده توسط Morning Consult و روزنامه Politico، میزان محبوبیت رئیس جمهور، دونالد ترامپ به 34 درصد کاهش یافت که کمترین میزان در چهار سال ریاست وی است.

براساس این نظرسنجی ، 34 درصد از نظرسنجی ها اقدامات ترامپ را تأیید می کنند ، 63 درصد نیز نظر مخالف دارند.

در عین حال، میزان محبوبیت ترامپ در میان رأی دهندگان طرفدار حزب جمهوری خواه همچنان 75 درصد است. با این حال، این مقدار در مطالعه مشابهی که در دسامبر سال 2020 انجام شد بیشتر بود - سپس رئیس جمهور توسط 83٪ جمهوریخواهان مورد بررسی حمایت شد. سطح حمایت از ترامپ در میان رای دهندگان مستقل نیز کاهش یافته است، اکنون 29 درصد آنها اقدامات وی را تأیید می کنند، در دسامبر این رقم 38 درصد بود.

نشریه Politico خاطرنشان می کند که برای تقریباً چهار سال درجه محبوبیت ترامپ "به طور غیر معمول پایدار" بوده و به طور معمول در محدوده " تقریبا 40 تا تقریبا 50" ثابت بوده است. این روزنامه سقوط در رتبه بندی را با امتناع وی از به رسمیت شناختن نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریكا و همچنین ناآرامی های هفته گذشته در کاخ کنگره مرتبط دانسته است.

این نظرسنجی از 8 تا 11 ژانویه انجام شده است . در آن 1،996 رأی دهنده ثبت شده شرکت کردند. حاشیه خطا دو درصد است.  Morning Consult یک شرکت تحقیقاتی و نظرسنجی آنلاین است که در سال 2013 تأسیس شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала