لحظه شلیک به کهنه سرباز آمریکایی در ساختمان کنگره + ویدئو

© REUTERS / JIM URQUHARTشلیک به کهنه سرباز آمریکایی در ساختمان کنگره + ویدئو
شلیک به کهنه سرباز آمریکایی در ساختمان کنگره + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصاویری از لحظه شلیک به زنی که در کنگره آمریکا، هدف گلوله قرار گرفته بود، منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک، اشلی بابیت، کهنه سرباز نیروی هوایی آمریکا در پی حمله به ساختمان کنگره این کشور، هدف گلوله نیروهای امنیتی فرار گرفت و جان خود را از دست داد.

کانال تلگرامی "Life Shot" با هشدار به اینکه این ویدئو حاوی صحنه های دلخراش است، لحظه شلیک به این زن آمریکایی را منتشر کرد.

در این ویدئو دیده می شود که یکی از نیروهای امنیتی از پشت یک درب بسته با یک کلت به این زن شلیک می کند و پس از این حادثه، نیروهای پلیس در صحنه حاضر می شوند.

اشلی بابیت از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان، درگذشت. همسرش وی فاش کرد که او 14 سال در نیروی هوایی ایالات متحده خدمت کرده و یک افسر ارشد امنیتی بوده است.

لیندسی واتس، خبرنگار آمریکایی نیز با انتشار پیامی در توییتر خود نوشت: زنی که دیروز در داخل ساختمان کنگره هدف اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد، اشلی بابیت بود و خانواده او این را تایید کردند. او صاحب تجارت در سن دیه گو بود که بدون همسرش به واشنگتن دی سی آمده بود. مادرشوهرش گفت: من واقعا نمی دانم چرا او تصمیم به این کار گرفت و آمد در این تظاهرات شرکت کرد.

​در تاریخ ششم ژانویه، معترضان طرفدار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به ساختمان کنگره آمریکا حمله و صحن مجلس سنا را محاصره کردند. مجلس سنا و مجلس نمایندگان جلسه ای را که برای تصویب نتایج آخرین انتخابات برنامه ریزی شده بود که  طبق آن جو بایدن ، نامزد دموکراتها  در انتخابات ریاست جمهوری برنده شده  ، قطع کردند. خود ترامپ از هواداران خود خواسته است که به طور مسالمت آمیز رفتار کرده و از پلیس حمایت کنند. بعداً ساختمان كاپیتول در واشنگتن از وجود معترضین پاک شد. باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا ترامپ را به تحریک خشونت متهم کرده و دموکرات های مجلس نمایندگان از مایک پنس معاون رئیس جمهور خواستند تا از متمم بیست و پنجم قانون اساسی برای برکناری ترامپ از قدرت استفاده کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала