علائم ضمنی کووید-۱۹ در ایالات متحده مشخص شد

© Sputnik / Ilia Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر پزشکان کلینیک مایو آمریکا علائم پیش از تظاهرات تنفسی ویروس کرونا را شناسایی کرده اند.
پزشکان کلینیک مایو آمریکا علائم پیش از تظاهرات تنفسی ویروس کرونا را شناسایی کرده اند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آنها فقط یک روز عذاب می کشند. علائم ضمنی کووید-۱۹ در ایالات متحده نشان داده شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی اکسپرس، علائم خفیف گوارشی مانند از دست دادن اشتها، حالت تهوع، استفراغ و اسهال پیش سازهای بیماری هستند.

متخصص عفونی پیش بینی کرد که پاندمی کرونا می تواند بدتر هم شود - اسپوتنیک ایران
متخصص بیماری های عفونی پیش بینی کرد که پاندمی کرونا می تواند بدتر هم شود

به گفته آنها، اینها مهمترین علائم کووید-۱۹ نیستند و می توانند فقط یک روز دوام داشته باشند. پزشکان اصرار دارند که اسهال و حالت تهوع بیشتر قبل از بروز علائم تنفسی رخ می دهد و به نظر آنها حالت تهوع می تواند از تعدادی بیماری دیگر، به عنوان مثال، آنفلوانزا، میگرن، اختلالات دستگاه گوارش یا افسردگی صحبت کند.

در مورد ویروس کرونا، پس از حالت تهوع، سرفه، تب، از دست دادن چشایی و بو ظاهر می شود.

پیش از این، محققان کالج کینگ لندن هفت علامت ویروس کرونا را شناسایی کرده بودند که نیاز به واکنش سریع دارد؛ آنها به دنبال سردرد، ضعف، کاهش اشتها، دردهای عضلانی، اسهال، گیجی و بثورات پوستی بودند.

علاوه بر این، افرادی که تحت "ویروس کرونا ویروس طولانی" قرار گرفته اند پاروزمی را به یکی از علائم درک بوهای ناموجود نسبت می دهند. بنابراین، بسیاری از بیماران در مورد بوی "نفرت انگیز" ماهی، گوگرد یا "بوی نامطبوع شیرین" صحبت کردند.این عارضه جانبی به این دلیل است که سارس-کووید-۲ یک ویروس نوروتروپیک است.

در دسامبر سال ۲۰۱۹، سازمان بهداشت جهانی اطلاعیه ای در مورد تشخیص خوشه ای از موارد ذات الریه از نوع ناشناخته در ووهان، استان هوبئی چین دریافت کرد.

در ژانویه سال جاری، مقامات چینی مشخص کردند که عامل ایجاد کننده این بیماری ویروس سارس-کووید-۲ است و در ۱۱ فوریه سال ۲۰۲۰، سازمان بهداشت جهانی نام آن را "ویروس کرونا ویروس کووید-۱۹" قرار داد، در ۱۱ مارس ۲۰۲۰، سازمان بهداشت جهانی شیوع کووید-۱۹ را یک بیماری همه گیر اعلام کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала