رئیس جمهور آمریکا بودجه ۲۰۲۱ را امضا کرد

© AP Photo / Patrick Semanskyرئیس جمهور آمریکا بودجه ۲۰۲۱ را امضاء کرد
رئیس جمهور آمریکا بودجه ۲۰۲۱ را امضاء کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا لایحه بسته کمکهای مالی ۹۰۰ میلیارد دلاری کرونا را امضا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بودجه سال ۲۰۲۱ این کشور را امضا کرد که این بودجه شامل یک بسته کمک اقتصادی ۹۰۰ میلیارد دلاری برای مبارزه با بیماری ویروس کرونا است.

ترامپ - اسپوتنیک ایران
ترامپ: بایدن را رئیس جمهور «جعلی» نامیده است

ترامپ در بیانیه ای که متعاقب امضای این لایحه منتشر شد، اعلام کرد: من این لایحه را با هدف برقراری مجدد مزایای بیکاری، توقف تخلیه [منازل]، ارائه کمک اجاره، بازگرداندن کارکنان خطوط هواپیمایی آمریکا به مشاغل خود، افزودن بودجه بیشتر به بخش توزیع واکسن و خیلی موارد دیگر امضا می کنم.

گفتنی است که پس از ماهها مذاکرات پیچیده و بی نتیجه، سرانجام روز دوشنبه ۲۱ دسامبر اعضای دموکرات و جمهوریخواه کنگره توانستند بر سر لایحه کمک مالی ۹۰۰ میلیارد دلاری برای مقابله با کرونا و همچنین لایحه ۱.۴ هزار میلیارد دلاری بودجه دولت به توافق برسند و لوایح مذکور را برای دریافت امضای رئیس جمهور به کاخ سفید بفرستند.

رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه کمک مالی ماهانه ۶۰۰ دلار مایه ننگ و آبروریزی است، از قانون گذاران کنگره خواست که این وجه ماهانه را برای هر فرد بزرگسال به ۲۰۰۰ دلار و برای هر خانواده تا ۴۰۰۰ دلار افزایش دهند. لایحه کمک مالی پیشین شامل پرداخت مستمری ماهانه ۶۰۰ دلار به افراد بزرگسال واجد شرایط در آمریکا بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала