گمانه زنی درباره دلایل خرید زمین در "پناهگاه میلیاردرها " توسط دختر ترامپ

© AFP 2023 / Riccardo Saviگمانه زنی درباره دلایل خرید زمین در "پناهگاه میلیاردرها " توسط دختر ترامپ
گمانه زنی درباره  دلایل خرید زمین در پناهگاه میلیاردرها  توسط دختر ترامپ  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آروا مهداوی ، ستون نویس نشریه انگلیسی گاردین ، دلایل احتمالی را که می توانست دختر دونالد ترامپ ایوانکا ، رئیس جمهور آمریکا را به همراه همسرش جارد کوشنر ،به خرید قطعه زمینی در ساحل جزیره ایندیان کریک در میامی ترغیب کند ،تشریح کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نگار انگلیسی این تصمیم دختر و داماد ترامپ را با ویژگی های قوانین  در این منطقه و شرایط جوی توضیح داد.

مهدوی به این واقعیت توجه نشان داد که زمین ایوانکا ترامپ و کوشنر در ایالت فلوریدا واقع شده است ، جایی که قانونی وجود دارد که طبق ان در صورت مرگ یکی از مالکان یا محکومیت وی به خاطر ارتکاب جرم ، مالکان خانه از پرداخت بخش از مالیات معاف کرده و از چنین املاک و مستغلاتی در مقابل طلبکاران محافظت می کند. همچنین این ایالت شاید به خاطر داشتن هوای آفتابی خوب وهمچنین دریا و سواحل خانواده دختر رئیس جمهور را به سوی خود جلب کرده باشد.

دختر ترامپ از بازجویی از خود خبر داد  - اسپوتنیک ایران
دختر ترامپ از بازجویی از خود خبر داد

روزنامه نگار به عنوان یک دلیل دیگر ، این واقعیت را ذکر کرد که جزیره ای  که همچنین "پناهگاه میلیاردر" نامیده می شود ، می تواند به عنوان یکی از امن ترین مکان های جهان توصیف شود چون  در قلمرو آن که ده ها اقامتگاه خصوصی در آنجا  واقع شد ، پلیس به صورت شبانه روزی در حال انجام نگهبانی است.

قیمت املاک خریداری شده توسط دختر ترامپ 31.8 میلیون دلار است و شامل زمینی به مساحت 75 هکتار و پلاژ شخصی 61 متری است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала