فلین: ترامپ بی شک رئیس جمهور بعدی آمریکا است

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر فلین: ترامپ بی شک رئیس جمهور بعدی آمریکا است
فلین: ترامپ بی شک رئیس جمهور بعدی آمریکا است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مشاور امنیت ملی سابق ترامپ مدعی شد، که اگر از من بپرسند که در مقیاس یک تا ده بگویم چه کسی رئیس ‌جمهور بعدی خواهد شد، با شماره ده می ‌گویم دونالد ترامپ.

به گزارش اسپوتنیک، مایکل فلین مشاور امنیت ملی سابق ترامپ در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز، ضمن اشاره به شکایت‌ های انتخاباتی تیم ترامپ، اذعان کرد: دونالد ترامپ همچنان چند راه در مقابل خود برای باقی ماندن در قدرت برای دومین دور ریاست جمهوری را دارد. 

اعلام نتایج رای گیری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شروع شد - اسپوتنیک ایران
اعلام نتایج رای گیری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شروع شد

فلین اذعان کرد: در درجه اول، ترامپ همچنان راه ‌های مختلفی برای ماندن در قدرت دارد که در جریان است و اگر از من بپرسند که در مقیاس یک تا ده بگویم چه کسی رئیس ‌جمهور بعدی خواهد شد، با شماره ده می ‌گویم دونالد ترامپ!

مایکل فلین روز شنبه، در جمع هواداران رئیس جمهور آمریکا به سخنرانی پرداخت. او در جمع معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: اکنون زمان حساسی است. باید دعا کنیم تا حقیقت بر دروغ، عدالت بر نقض قانون و تقلب و صداقت بر فساد پیروز شود.

وی افزود:‌ نگذارید کمرتان خم شود. هنوز مسیر زیادی در پیش داریم. ما با ایمان و شجاعت می جنگیم. قرار نیست دادگاه ‌ها درباره اینکه چه کسی رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد بود تصمیم بگیرند. این ما [مردم] هستیم که تصمیم می‌ گیریم.

مشاور امنیت ملی سابق ترامپ، با تکرار ادعاهای اخیر ترامپ و برخی جمهوری ‌خواهان گفت: ما فقط می ‌خواهیم قدری شفافیت از خود نشان دهید. چرا باز شماری آراء انجام نمی ‌شود؟ چرا امضاهای [رأی‌ دهندگان] بررسی نمی‌ شود؟ چرا داخل این دستگاه های دسته بندی آراء را بررسی نمی ‌کنید؟ چرا؟ از چه می ترسید؟ از چه خود را مخفی می‌ کنید؟

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала