ترامپ: اخبار جعلی از انتخابات هم متقلبانه ‌تر است

© AP Photo / Patrick Semanskyترامپ: اخبار جعلی از انتخابات هم متقلبانه ‌تر است
ترامپ: اخبار جعلی از انتخابات هم متقلبانه ‌تر است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهوری آمریکا در پیامی گفت؛ تنها چیزی که بیشتر از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ متقلبانه است، رسانه سرکوب‌گر اخبار جعلی است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توییتری نوشت: تنها چیزی که بیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ متقلبانه است، رسانه سرکوب‌گر اخبار جعلی است. اهمیتی ندارد که این مطلب چقدر بزرگ یا مهم باشد، اگر این حتی اندکی برای "ما" مثبت، یا برای "آنها" منفی باشد، گزارش نخواهد شد!

رئیس جمهوری آمریکا که هنوز به شکست در انتخابات اذعان ندارد و هر روز خبر تازه‌ای از شکایت در یکی از ایالت‌ها به گوش می‌رسد، رسانه‌هایی که به گفته او "جعلی" هستند، به جانبداری به نفع جو بایدن متهم می‌کند.

​انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 3 نوامبر برگزار شد اما نتایج نهایی آن تا کنون به طور رسمی اعلام نشده است. طبق گزارش رسانه های آمریکایی، بایدن نامزد حزب دموکرات به اندازه کافی آرا الکترال  را برای پیروزی به دست آورده است. پیش از این بسیاری از رهبران جهان پیروزی در انتخابات به وی تبریک گفته اند.

ترامپ رقیب خود را به تلاش برای "سرقت انتخابات" متهم می کند. رودی جولیانی، وکیل رئیس جمهور آمریکا  گفت: تقلبات در رای گیری سیستماتیک بوده  است. با این حال ارباب فعلی کاخ سفید دستور انتقال قدرت به بایدن را صادر کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала