تهدید ترامپ در وتوی لایحه بودجه نظامی آمریکا

© REUTERS / HANNAH MCKAYتهدید ترامپ در وتوی لایحه بودجه نظامی آمریکا
تهدید ترامپ در وتوی لایحه بودجه نظامی آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ در پیامی توئیتری تهدید کرد، در صورت لغو نشدن قانون حراست از ارتباطات لایحه ۷۴۰ میلیارد دلاری بودجه نظامی ایالات متحده را وتو خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس ‌جمهور آمریکا در صفحه توئیتری خود در پستی تهدید کرد، که لایحه ۷۴۰ میلیارد دلاری بودجه نظامی ایالات متحده را وتو خواهد کرد مگر اینکه ماده ۲۳۰ قانون حراست از ارتباطات مبنی بر مصونیت شرکت ‌های فناوری چون فیسبوک و توئیتر لغو شود.

​ترامپ همچنین مدعی شد: بنابراین، اگر ماده ۲۳۰ بسیار خطرناک و ناعادلانه به عنوان بخشی از قانون مجوز دفاع ملی (NDAA) به طور کامل خاتمه نیابد، من مجبور می شوم وقتی به میز تحویل بسیار زیبای حکم می روم، بی صبرانه لایحه را وتو کنم. اکنون آمریکا را پس بگیرید. متشکرم!

انجمن اینترنتی آمریکا شامل شرکت‌ های فیسبوک، آمازون، گوگل و توئیتر این تصمیم ترامپ را به منزله تهدیدی برای امنیت ملی تلقی کردند.

ترامپ با تبدیل توئیتر به پایگاه رسمی اطلاع‌ رسانی خود، افزایش محبوبیت این شبکه اجتماعی شد حال آنکه از ماه ‌ها قبل از آغاز رقابت ۲۰۲۰، این شبکه اجتماعی نیز همگام با دیگر رسانه‌ های آمریکایی نظیر شبکه خبری فاکس نیوز، به رئیس ‌جمهور آمریکا پشت کرد.

در حال حاضر، توئیتر اکثر پیام‌ های ترامپ را با رنگ آبی نشان دار می ‌کند که این به منزله پیام های گمراه کننده یا هجو است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала