کنیسه ای در نیویورک به خاطر عروسی با چند هزار مهمان جریمه شد + ویدئو

© AP Photo / Bebeto Matthews, Fileکنیسه ای در نیویورک به خاطر عروسی با چند هزار مهمان جریمه شد + ویدئو
کنیسه ای در نیویورک به خاطر عروسی با چند هزار مهمان جریمه شد + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیل دبلاسیو ، شهردار نیویورک اعلام کرد مقامات این شهر کنیسه یهودیان حسیدی را که در آن عروسی برگزار شده بود و چند هزار نفر با نقض محدودیت های ناشی از ویروس کرونا در آن شرکت کردند جریمه می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، شهردار نیویورک  در مصاحبه با شبکه تلویزیونی NY1  گفت: " بنا به شواهد موجود  برای پنهان کردن این جشن عروسی تلاش شده و این کاملاً غیرقابل قبول است. بلافاصله ابلاغیه درباره جریمه  15 هزار دلاری به این مکان ارسال می شود و ممکن است این کار عواقب دیگری نیز به دنبال داشته باشد."

​طبق گزارش رسانه ها ، چندین هزار نفر در عروسی به میزبانی جامعه یهودیان حسیدی در منطقه ویلیامزبورگ  بروکلین در 8 نوامبر شرکت کردند. به گفته شهردار ، مقامات اطلاعات دقیقی در مورد تعداد مهمانان ندارند ، اما عروسی "خیلی بزرگ بود". در ماه اکتبر ، مقامات نیویورک به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا ، در برخی از محله های بروکلین و کوئینز ، که بسیاری از یهودیان ارتدکس در آن زندگی می کنند ، محدودیت های بیشتری  اعمال کردند. از جمله کار شرکت ها و تعداد مراجعان به عبادتگاه ها محدود شد.

در جریان اولین موج ویروس کرونا در ایالات متحده که در بهار اتفاق افتاد ، نیویورک مرکز این همه گیری  بود. در بدترین روزها در ایالت نیویورک ، بیش از 700 نفر در روز جان باخته و بیش از 3 هزار نفر در بیمارستان بستری می شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала