تجمع حمایت از ترامپ در واشنگتن آغاز شد

© REUTERS / Jim Urquhartتجمع حمایت از ترامپ در واشنگتن آغاز شد
تجمع حمایت از ترامپ در واشنگتن آغاز شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده در میدان آزادی در واشنگتن جمع شدند، جایی که تجمع گسترده ای در حمایت از وی آغاز شده است..

به گزارش اسپوتنیک، طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده در میدان آزادی در نزدیکی کاخ سفید جمع شده و محله های اطراف توسط پلیس بسته شده اند، تظاهرکنندگان در گروه های کوچک حضور دارند.

ترامپ برای اولین بار پیروزی بایدن در انتخابات را منتفی ندانست - اسپوتنیک ایران
ترامپ برای اولین بار پیروزی بایدن در انتخابات را منتفی ندانست

در تقاطع خیابان های ۱۶ و خیابان های H روبروی محل اقامت ریاست جمهوری مخالفان بسیار زیادی از طرفداران ترامپ، شعارهای حمایتی از ترامپ سر می دهند و خواستار جلوگیری از سرقت آرا شدند، آنها مطمئن هستند که در این صورت ترامپ در انتخابات پیروز خواهد شد.

تجارت نیز در مجاورت این رقابت در حال رقابت است: برخی نمادهای جو بایدن نامزد دموکرات، را که خود را برنده انتخابات اعلام کرد می فروشند، برخی دیگر کلاه می فروشند "بیایید آمریکا را دوباره باعظمت کنیم."

فعالان طرفدار ترامپ اما به همان اندازه مخالفان دموکرات خود متعهد به پوشیدن نقاب در خیابان نیستند،  بنابراین در میان آنها در میان جمعیت می توان افراد زیادی را بدون تجهیزات محافظ شخصی یافت.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ ۳ نوامبر برگزار شد. بر اساس پیش بینی های اولیه، نامزد حزب دموکرات بایدن پیروز انتخابات است، اما ترامپ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، هنوز به شکست اعتراف نکرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала