رکورد غم انگیز جدید آمریکا: 145 هزار مورد ابتلا به کرونا فقط در یک روز

© AP Photo / Susan Walshرکورد غم انگیز جدید آمریکا: 145 هزار مورد ابتلا به کرونا فقط در یک روز
رکورد غم انگیز جدید آمریکا: 145 هزار مورد ابتلا به کرونا فقط در یک روز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طی 24 ساعت گذشته در ایالات متحده آمریکا 145 هزار مورد ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا (کووید 19) شناسایی شده که رکورد های قبلی در این کشور را می شکند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه واشنگتن پست، دیروز145835 مورد جدید ابتلا به کووید 19 در آمریکا  ثبت شده است. خاطرنشان می شود که یک هفته پیش این رقم در ایالات متحده  کمی بیش از 100 هزار نفر بوده است. این سرعت انتشار ویروس کرونا  دیگر امکان ارائه مراقبت های پزشکی به همه نیازمندان در تعدادی از ایالت های آمریکا  را نمی دهد. همچنین مشخص شده است که در 24 ساعت گذشته 1549 نفر جان خود را از دست داده اند. در کل زمان شیوع این بیماری همه گیر در ایالات متحده، بیش از 10.3 میلیون نفر به این بیماری مبتلا شده اند.

در چه شرایطی انتشار ویروس کرونا به پایان می رسد؟  - اسپوتنیک ایران
در چه شرایطی انتشار ویروس کرونا به پایان می رسد؟

پس از ایالات متحده ، هند (8.6 میلیون مورد) و برزیل (5.7 میلیون مورد) با بیشترین موارد ابتلا به کرونا روبرو هستند . روسیه در رده چهارم قرار دارد. تا به حال بیش از 52 میلیون مورد ابتلا به کووید 19 در سراسر جهان ثبت شده است.

پیش از این گزارش شده بود كه تگزاس اولین ایالت آمریكا در رتبه بندی شیوع کرونا است و  بیش از یک میلیون مورد ابتلا در طی دوره شیوع ویروس كرونادر انجا  ثبت شده است. ایالت های کالیفرنیا و فلوریدا در مکان های بعدی قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала