پمپئو: گفت‌وگوی رهبران جهان با بایدن اگر در حد سلام باشد، ایرادی ندارد

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر پمپئو: گفت‌وگوی رهبران جهان با بایدن اگر در حد سلام باشد، ایرادی ندارد
پمپئو: گفت‌وگوی رهبران جهان با بایدن اگر در حد سلام باشد، ایرادی ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر امور خارجه آمریکا اظهار داشت که به رهبران کشورها یادآوری شده است که شمارش آراء در ایالات متحده هنوز به پایان نرسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه "فاکس نیوز" اظهار داشت که وزارت خارجه ایالات متحده به رهبران سایر کشورها یادآوری کرده است که شمارش آراء در انتخابات ریاست جمهوری این کشور هنوز به پایان نرسیده است.

پمپئو بیان داشت: ما به همه یادآوری می‌کنیم که آراء هنوز کامل شمرده نشده است. ما باید از روند قانونی کاملا مطمئن شویم و آمریکا آنچه بهترین است، انجام خواهد داد. ما تا روز ۲۰ ژانویه یک رهبر در کاخ سفید داریم و تا آن موقع سیاست خارجی آمریکا را ادامه خواهیم داد. این چیزی است که دونالد ترامپ هم می‌خواهد تیم ما تمام و کمال انجام دهد. این چیزی است که ما روی آن تمرکز داریم.

ترامپ: امشب فساد انتخاباتی رو می‌ شود - اسپوتنیک ایران
ترامپ: امشب فساد انتخاباتی رو می‌ شود

وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص گفت‌وگوهای تلفنی سران جهان با جو بایدن، نامزد دموکرات‌ ریاست جمهوری ایالات متحده تصریح کرد: اگر آنها بگویند سلام، من فکر نمی‌کنم چیز وحشتناکی باشد. اما اشتباه نکنید، ما یک رئیس جمهور داریم، یک وزیر خارجه و یک تیم امنیت ملی. بهتر است که شرایط به همین ترتیب باشد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ ۳ نوامبر (شب ۴ نوامبر به وقت مسکو) برگزار شد. درحالی که رسانه‌های آمریکا از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داده‌اند، دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا از پذیرش نتایج خودداری کرده و شکایت‌های حقوقی را در چند ایالت این کشور به دادگاه‌های ایالتی و فدرال تسلیم کرده است. تاکنون برخی از سران کشورهای جهان از جمله کانادا، فرانسه، انگلیس و عربستان پیروزی بایدن را تبریک گفته و به صورت تلفنی با وی بحث و رایزنی کرده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала