آرا در ایالت جورجیا بازشماری می‌شوند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر آرا در ایالت جورجیا بازشماری می‌شوند
آرا در ایالت جورجیا بازشماری می‌شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر ایالتی جورجیا از بازشماری آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در این ایالت خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، برد رافنسپرگر، وزیر ایالتی جورجیا روز جمعه به خبرنگاران گفت که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در این ایالت هنوز مشخص نیست و بازشماری مجدد صورت خواهد گرفت.

وزیر ایالتی جورجیا که سخنانش توسط کانال تلویزیونی "فاکس نیوز" بازتاب داده می‌شد، اظهار داشت: در حال حاضر در جورجیا (آرای نامزدها) نزدیکتر از آن هستند که بتوانند درباره نتایج صحبت کرد. در ایالت ما حدود 5 میلیون رأی داده شده است. فاصله چند هزارتایی وجود دارد ... هرچه به شمارش نهایی نزدیکتر شویم، می توانیم در مورد گام بعدی فکر کنیم. با چنین فاصله کمی بازشماری صورت می گیرد.

پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا
آرا در ایالت جورجیا بازشماری می‌شوند - اسپوتنیک ایران
پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا

لازم به ذکر است که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شده و هم اکنون شمارش آرا ادامه دارد. هر دو نامزد ریاست جمهوری یعنی دونالد ترامپ و جو بایدن خود را پیروز رقابت می دانند؛ دونالد ترامپ در عین حال به روند شمارش آرا اعتراض و اعلام کرده که در روند شمارش "تقلب" رخ داده است. بر اساس آمار منتشره توسط رسانه‌ها، جو بایدن تاکنون با کسب ۲۶۴ رای الکترال در مقابل ۲۱۴ رای الکترال ترامپ، پیشتاز این رقابت انتخاباتی است و شانس بیشتری برای پیروزی در این رقابت دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала