پست آمریکا نتوانست 150،000 برگ رای را تا روز انتخابات به مقصد برساند

© REUTERS / Marco Belloپست آمریکا نتوانست 150،000 برگ رای تا روز انتخابات به مقصد برساند
پست آمریکا نتوانست 150،000 برگ رای  تا روز انتخابات به مقصد برساند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه واشنگتن پست با استناد به اطلاعات منتشره از سوی اداره پست ایالات متحده آمریکا می نویسد این اداره نتوانسته بیش از 150،000 برگ رای را برای روز انتخابات ریاست جمهوری در روز سه شنبه 4 نوامبر به مقصد برساند.

به گزارش اسپوتنیک، اداره پست این اطلاعات را در روز پنجشنبه در اسنادی که به دادگاه ارائه شده، واگذار کرده است.

دیوید پارتنهایمر ، سخنگوی اداره پست امریکا اعلام کرد که بیشتر 150 هزار رأی "دیر رسیده " مربوط به ایالت هایی است که حتی بعد از روز انتخابات آنها را می پذیرند. با این وجود ، در ایالت های آریزونا و جورجیا به دلیل تأخیر ، بیش از 850 رای پستی باطل شده است.

ادعای ترامپ: در انتخابات آمریکا تقلب شده است - اسپوتنیک ایران
ادعای ترامپ: در انتخابات آمریکا تقلب شده است

تعدادی از ایالت ها ، مانند کارولینای شمالی و پنسیلوانیا ، دیرتر از روز انتخابات ، رأی های پستی را می پذیرند ، به شرطی که تمبر پستی آنها قبل از 3 نوامبر باشد.

هنوز برنده انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده مشخص نیست و شمارش آرا همچنان ادامه دارد.

نتایج رای گیری در تعدادی از ایالت ها هنوز معلوم نیست. ترامپ چهارشنبه شب پیروزی خود را اعلام کرده و دموکرات ها را به تلاش برای "سرقت انتخابات" متهم کرد. ستاد رئیس جمهور فعلی خواهان بازشماری آرا  است . در عین حال ، طبق محاسبات شبکه های تلویزیونی برجسته آمریکایی  بایدن که برای رسیدن به پیروزی نهایی به کسب فقط شش رای الکترال نیاز دارد ، پیشتاز است. بر اساس آخرین ارقام وی 264 رای الکترال کسب کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала