ورود گارد ملی آمریکا به پورتلند برای سرکوب ناآرامی های پس از انتخابات + ویدئو

© AP Photo / Marcio Jose Sanchezورود گارد ملی آمریکا به پورتلند برای سرکوب ناآرامی های پس از انتخابات + ویدئو
ورود گارد ملی آمریکا به  پورتلند برای سرکوب ناآرامی های پس از انتخابات + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات ایالت اورگن آمریکا تصمیم گرفتند از گارد ملی برای حفظ نظم عمومی در پورتلند استفاده کنند چون شهروندان پس از انتخابات ریاست جمهوری برای تظاهرات وارد خیابان ها شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، در توئیتر کلانتر شهرستان مالنوم گفته می شود: " فرماندار کیت براون به منظور حفظ امنیت عمومی ، <...> قانون استفاده از گارد ملی  ایالت اورگن برای کمک به نهادهای حکومتی ی محلی جهت واکنش به هرگونه اعمال خشونت را به مرحله اجرا در آورد."

پلیس ناآرامی ها را شورش اعلام کرده و  بیش از ده نفر بازداشت شدند.

به گزارش فاکس نیوز ، معترضین کوکتل مولوتف و بطری های شیشه ای پرتاب می کردند و یکی از آنها با خود تفنگ به همراه داشت. این شبکه تلویزیونی خاطر نشان کرد که افراد گارد ملی به همراه ماموران محلی حرکت خواهند کرد.

دفتر کلانتر محل اعلام کرد : "ما نسبت به  این تصمیم با  سبک سری و سهل انگارانه برخورد نمی کنیم".

روز سوم نوامبر انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا برگزار شد. نتایج رای گیری در تعدادی از ایالت ها هنوز معلوم نیست. ترامپ چهارشنبه شب پیروزی خود را اعلام کرده و دموکرات ها را به تلاش برای "سرقت انتخابات" متهم کرد. ستاد رئیس جمهور فعلی قصد دارد بازشماری آرا را مطالبه کند. در عین حال ، طبق محاسبات شبکه های تلویزیونی برجسته آمریکایی  بایدن که برای رسیدن به پیروزی نهایی به کسب فقط شش رای الکترال نیاز دارد ، پیشتاز است. هم ترامپ و هم بایدن ایجاد بنیادهایی برای تأمین سلامت انتخابات را اعلام کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала