ایوانکا ترامپ رکورد جمع آوری کمکهای مالی اوباما را شکست

© AP Photo / Elise Amendolaایوانکا ترامپ رکورد جمع آوری کمکهای مالی اوباما را شکست
ایوانکا ترامپ رکورد جمع آوری کمکهای مالی اوباما را شکست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا در 3 نوامبر 2020 برگزار می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز، ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا در همایش های انتخاباتی بیش از 35 میلیون دلار کمک مالی برای مبارزات انتخاباتی پدرش جمع کرد و رکورد باراک اوباما رئیس جمهور سابق در جمع آوری کمک های مالی در یک روز را شکست.

گزارش شده است که ایوانکا ترامپ در همایش های انتخاباتی رکورد وجوه جمع آوری شده در روز توسط باراک اوباما را شکسته است. اوباما در یک روز مبارزات انتخاباتی در سال 2014 رکورد 3.8 میلیون دلار جمع کرد، در حالی که ایوانکا در همایشی در آستین، تگزاس در ماه سپتامبر در یک روز 4.5 میلیون دلار جمع کرد.

همانطور که توسط هیل گزارش شده است، تنها در هفته گذشته دختر رئیس جمهور فعلی موفق به جمع آوری حداقل 13 میلیون دلار شده است.

پیش از این نیز گزارش شده بود که ترامپ در هزینه های تبلیغات انتخاباتی و جمع آوری سرمایه از نامزد دموکرات جو بایدن عقب است. تها از اوایل ماه سپتامبر، بایدن حدود 95 میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی هزینه كرده است، در حالی كه ترامپ کمی بیش از 41 میلیون دلار هزینه كرده است.

نامزد حزب دموکرات در ماه سپتامبر برای مبارزات انتخاباتی خود 383 میلیون دلار جمع کرد در حالی که ترامپ 247 میلیون جمع کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала