پیش بینی ترامپ: در صورت پیروزی بایدن حملات تروریستی در آمریکا رخ خواهد داد

© REUTERS / JONATHAN ERNSTپیش بینی ترامپ: در صورت پیروزی بایدن حملات تروریستی در آمریکا رخ خواهد داد
پیش بینی ترامپ:  در صورت پیروزی بایدن حملات تروریستی در آمریکا رخ خواهد داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا پیش بینی کرد ،در صورت پیروزی جو بایدن ، نامزد دموکرات ها در انتخابات ، حملات تروریستی مشابه حملات در نیس فرانسه در شهرهای آمریکا رخ خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، ،ترامپ  در سخنرانی در مقابل هواداران خود در فلوریدا ضمن اعلام این مطلب گفت:"جو بایدن می خواهد محدودیت های سفر [به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا] به ایالات متحده را لغو کند ، او پناهندگان را از خطرناک ترین مناطق جهان دعوت خواهد کرد. این درها را به روی تروریست های رادیکال اسلام گرا باز خواهد کرد. شما دیدید که سه روز پیش چه اتفاقی افتاده است ـ  سر بریدن در فرانسه. و امروز نیز این اتفاق دوباره رخ داد"وافزود كه در صورت اجرای  برنامه بایدن " حملات هولناكی مانند فرانسه "در شهرهای آمریكا آغاز می شود.

ترامپ: آمریکا آزادی رسانه ندارد
 - اسپوتنیک ایران
ترامپ: آمریکا آزادی رسانه ندارد

ترامپ همچنین در جریان سخنرانی خود در رابطه با این حادثه به امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه تسلیت گفت.

 29 اکتبر ، در جریان یک حمله تروریستی در شهر نیس قرانسه سه نفر کشته شد. این حمله توسط فردی با چاقو در کلیسای نوتردام دو یس انجام شد. اطلاع داده می شود که یک زن سر بریده شده و گلوی دو نفر از قربانیان بریده شده است. مهاجم با یک سازمان تروریستی بین المللی ارتباط داشت. اطلاع حاصل شد  که قاتل فریاد "الله اکبر!"سر داده  و حتی پس از دستگیری نیز به تکرار این شعار ادامه داد. بعدا مشخص شد که او در پایان ماه سپتامبر وارد ایتالیا شده و از جمله مظنونان  در سازماندهی مهاجرت غیرقانونی است.

شهردار نیس حمله مسلحانه را اقدامی تروریستی و تجلی " فاشیسم اسلامی " دانست.

این حادثه 13 روز پس از سر بریده شدن یک معلم مدرسه در حومه پاریس رخ داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала