رسانه ها از ناپدید شدن اسناد محرمانه درباره پسر بایدن خبر دادند.

© REUTERS / BRENDAN MCDERMIDرسانه ها از ناپدید شدن اسناد محرمانه درباره پسر بایدن خبر دادند
رسانه ها از ناپدید شدن اسناد محرمانه درباره پسر بایدن خبر دادند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبکه تلویزیونی فاکس نیوز از ناپدید شدن اسناد محرمانه درباره هانتر، پسر جو بایدن نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طرف حزب دموکرات خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، تاکر کارلسون ، مجری یکی از برنامه های این شبکه  گفت: "این هفته ، روز دوشنبه ، مجموعه ای از اسناد محرمانه درباره خانواده بایدن را دریافت کردیم. ما معتقدیم که این اسناد واقعی و قابل اعتماد بودند."

وی تأكید كرد كه این اسناد روز دوشنبه از طریق پست از نیویورک به لس آنجلس ارسال شده است ، اما روز سه شنبه سرویس تحویل به این شبکه تلویزیونی اطلاع داده است که بسته دریافتی  باز بوده و هیچ چیز در داخل آن نیست.

کارلسون با بیان اینکه "این اسناد ناپدید شده اند" افزود: شرکت رساننده اسناد این موضوع را بررسی کرده اما هیچ چیزی را پیدا نکرده است.

ترامپ: به دلیل عملکرد ضعیف اوباما و بایدن نامزد ریاست جمهوری شدم  - اسپوتنیک ایران
ترامپ: به دلیل عملکرد ضعیف اوباما و بایدن نامزد ریاست جمهوری شدم

روزنامه نیویورک پست در ماه اکتبر با ارائه نامه های الکترونیکی و مدارک دیگری مبنی بر ارزیابی فساد بایدن از سوی رئیس جمهور آمریکا ، انتشار مطالبی را در مورد پسر جو بایدن آغاز کرد. معاون سابق رئیس جمهور و نامزد دموکرات ریاست جمهوری پیش از این هرگونه دخالت در روابط تجاری پسرش را رد کرده بود. مخالفان وی ، به ویژه ترامپ ، مطمئن هستند که به لطف بایدن بود که پسرش پروژه های سودآوری در اوکراین و چین دریافت کرد.

دموکراتها اتهامات راجع به جو بایدن را انکار می کنند و آنها را "اطلاعات غلط" می نامند و به گفته آنها، مسکو در این ماجرا دخیل است.

با این حال ، جان راتکلیف رئیس اطلاعات ملی ایالات متحده و سازمان FBI گفتند که انتشار نامه های الکترونیکی پسر بایدن هیچ ارتباطی با روسیه ندارد.. همچنین دونالد ترامپ، رئیس جمهور  و مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا احتمال دخالت روسیه در این قضیه را رد کرده اند.

روسیه بارها اتهامات تلاش برای تأثیرگذاری بر روندهای دموکراتیک در کشورهای مختلف را رد کرده و دبیر مطبوعاتی دیمیتری پسکوف رئیس جمهور روسیه آنها را "کاملاً بی اساس" خوانده است. سرگئی لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه ، در مورد ادعای مداخله روسیه در انتخابات در کشورهای مختلف گفت که هیچ واقعیتی این موضوع را تایید نمی کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала