آمریکا در پی خریداری سلاح های تولید شده شوروی

© AP Photoآمریکا در پی خریداری سلاح های تولید شده شوروی
آمریکا در پی خریداری سلاح های تولید شده شوروی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پنتاگون به فکر جمع آوری تسلیحات اتحاد جماهیر شوروی است، تا از سلاح ها برای آموزش، از جمله برای "توسعه مهارت ها در استفاده از سلاح های دشمن" استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، در سندی که RT به آن دسترسی پیدا کرده است بیان شده است: ایالات متحده آمریکا سلاح و مهمات تولید شده در اتحاد جماهیر شوروی شوروی را خریداری خواهد کرد.

ترامپ از نوسازی بی سابقه سلاح‌های هسته ای آمریکا خبر داد - اسپوتنیک ایران
ترامپ از نوسازی بی سابقه سلاح‌های هسته ای آمریکا خبر داد

این تسلیحات برای اهدافی در "حمایت از استراتژی ملی نظامی" برای فعالیتهای پنتاگون و سایر ساختارها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این سازمان قصد دارد از سلاح ها برای آموزش، از جمله برای "توسعه مهارت ها در استفاده از سلاح های دشمن" استفاده کند.

ایالات متحده، به ویژه موشک های هوایی، سیستم های تسلیحاتی خمپاره ای و اجزای آن، مهمات کالیبر کوچک و متوسط ​​و غیره را خریداری خواهد کرد؛ قرارداد خرید به مدت پنج سال اعتبار خواهد داشت.

ایالات متحده قادر خواهد بود ادوات تسلیحاتی به میزان ۴.۱ میلیارد واحد مهمات ویژه و سیستم های تسلیحاتی را به طور همزمان از چندین تامین کننده سفارش دهد.

در سپتامبر سال ۲۰۱۹، آمریکا به فکر جمع آوری تسلیحات اتحاد جماهیر شوروی، که قادر به فتح جهان است، افتاد. سامانه "شکوال VA-111" ساخت شوروی با اژدر زیردریایی M-5 را خریداری کرد.

ویژگی اصلی آن سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت توسعه یافته در زیر آب است، که با استفاده از موتور جت پیشرانه با سوخت جامد و ایجاد حفره کاویتاسیون (حباب بخار) در اطراف موشک در حال حرکت در زیر آب اطمینان حاصل می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала