انتقاد شدید پزشک ترامپ از دیدار وی با طرفدارانش

© AP Photo / Alex Brandonانتقاد شدید پزشک ترامپ از دیدار وی با طرفدارانش
انتقاد شدید پزشک ترامپ از دیدار وی با طرفدارانش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از پزشکان بیمارستانی که رئیس جمهور آمریکا در آن بستری است، بشدت از خروج وی از بیمارستان و دیدار با هوادارانش انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جیمز فیلیپس، پزشک بیمارستانی كه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا در آن بستری و معالجه می شود امروز دوشنبه اظهار داشت، که اقدام ترامپ و حاضر شدن وی در بین طرفداران غیر مسئولانه بود و حاضران در خودروی حامل وی باید قرنطینه شوند.

دیدار ترامپ با هوادارنش پس از ابتلا به کرونا + عکس - اسپوتنیک ایران
دیدار ترامپ با هوادارنش پس از ابتلا به کرونا + عکس

جیمز فیلیپس در توییتر خود نوشت: خودروی ریاست جمهوری نه تنها ضد گلوله است، بلکه از هرگونه حمله شیمیایی نیز مصون است. خطر شیوع "کووید-19" در داخل ماشین خیلی بالا است. چنین اقدام بی مسئولیتی متحیر کننده است.

وی همچنین تاکید کرد كه همه افراد سرویس مخفی آمریكا كه در طول سفر "كاملاً غیرضروری" ترامپ با وی در ماشین بودند باید به مدت دو هفته قرنطینه شوند.

جیمز فیلیپس افزود: آنها می توانند مریض شوند و حتی ممکن است جان خود را از دست بدهند. ترامپ به خاطر نمایش سیاسی به آنها دستور داد جان خود را به خطر بیندازند. این دیوانگی است.

علاوه بر این، جود دیر، سخنگوی کاخ سفید ادعا می کند که پزشکان به ترامپ اجازه استقبال از هواداران خود را دادند.

به گفته وی، پزشکان گفتند که این اقدام خطری ندارد و حاضران در لیموزین حامل ترامپ از وسایل حفاظت شخصی (ماسک و دستکش و ...) استفاده کردند.

پیشتر شبکه "ان.بی.سی" با انتشار تصاویری خبر داد که دونالد ترامپ برای استقبال از هواداران برای مدت کوتاهی بیمارستان را ترک کرده است. کاروان ترامپ با عبور از بین جمعیت اندکی از طرفدارانش به بیمارستان بازگشت. ترامپ از خودروی خود پیاده نشد، اما از پشت پنجره برای هوادارنش دست تکان داد. ترامپ ماسک زده بود و افراد دیگری نیز که در خودروی حامل وی بودند که ماسک بر صورت داشتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала