پنهان کاری ترامپ در نتیجه اولین آزمایش کرونا

© AP Photo / Evan Vucciپنهان کاری ترامپ در نتیجه اولین آزمایش کرونا
پنهان کاری ترامپ در نتیجه اولین آزمایش کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک نشریه آمریکایی خبر داد که رئیس جمهور این کشور نتیجه آزمایش اول کرونای خود را پنهان کرده بود.

 

به گزارش اسپوتنیک، وال استریت ژورنال از پنهانکاری "ونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره نتیجه آزمایش اول کرونای خود خبر داد.

دیدار ترامپ با هوادارنش پس از ابتلا به کرونا + عکس - اسپوتنیک ایران
دیدار ترامپ با هوادارنش پس از ابتلا به کرونا + عکس

این روزنامه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که ترامپ در ابتدا یک آزمایش فوری کرونا داده که جواب آن نیز مثبت بوده است، اما او این موضوع را پنهان کرده بود و خواستار آزمایشهای مجدد شده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده است بامداد شنبه به وقت تهران به یک بیمارستان نظامی در واشنگتن منتقل شد.

ترامپ پس از انتقال به بیمارستان در پیام تصویری کوتاهی که در صفحه شخصی وی در توئیتر منتشر گردید، گفت که در شرایط خوبی به سر می‌برد.

وی در عین حال از تمام کسانی که برای وی آرزوی بهبودی کرده‌اند، تشکر کرد.

رئیس جمهور آمریکا در عین حال هدف از انتقالش به بیمارستان «والتر رید» را اطمینان یافتن از این موضوع که اوضاع در مسیر درستی پیش می‌رود، اعلام کرد.

گفتنی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیش از این در پیامی توئیتری از مثبت شدن آزمایش کرونای خود و همسرش «ملانیا» خبر داد.

وی در این پیام نوشت: امشب نتیجه آزمایش کرونای من و بانوی اول آمریکا مثبت اعلام شد. قرنطینه و روند بهبودمان را سریعاً آغاز می‌کنیم. با یکدیگر از پس آن برخواهیم آمد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала