توصیه دادستان کل آمریکا : معترضان به تلاش برای کودتا متهم شوند

© REUTERS / Brendan McDermidتوصیه دادستان کل آمریکا : معترضان به تلاش برای کودتا متهم شوند
توصیه دادستان کل آمریکا : معترضان به تلاش برای کودتا متهم شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویلیام بار، وزیر دادگستری و دادستان کل آمریكا به دادستان های فدرال محلی در این کشور دستور داده كه با شدت بیشتری با شرکت کنندگان در اعتراضات خشونت آمیز برخورد کرده و حتی آنها را به توطئه برای انجام كودتا متهم کنند.

به گزارش اسپوتنیک ، روزنامه وال استریت ژورنال با استناد به منابع خود این مطلب را اطلاع داده است.

این منابع محتوای جلسه مشورتی هفته گذشته با حضور ویلیام بار به صورت کنفرانس تلفنیرا  تشریح کردند. در آنجا دادستان کل آمریكا در مورد احتمال تشدید اعتراضات در سراسر این  در رابطه کشور با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری  3 نوامبر به زیردستان خود هشدار داد. وی از دادستان های محلی خواست با برخی از افراد شركت كننده در ناآرامی های گسترده بر اساس قوانین موجود با سخت گیری و شدت برخورد كند. این برخورد به دادستان ها اجازه می دهد تا اتهاماتی درباره نقض قوانین فدرال و نه فقط قوانین ایالات و شهرستان ها علیه معترضان اقامه کنند.

معترضان در پورتلند به سوی پلیس کوکتل مولوتف پرتاب کردند+ویدیو - اسپوتنیک ایران
معترضان در پورتلند به سوی پلیس کوکتل مولوتف پرتاب کردند+ویدیو

به نوشته روزنامه وال استریت ژورنال ، در این جلسه ، دادستان کل آمریکا  مقررات دیگری را ذکر کرده است که اجازه می دهند معترضان به توطئه علیه دولت یا اقدام به کودتا متهم شوند. به عنوان نمونه ، حمله معترضان به کارمندان نهادهای حکومتی ایالات متحده هنگام اجرای وظایف شغلی آنها به  عنوان اساسی برای مطرح کردن اتهام کودتا علیه آنها ذکر می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала