جو بایدن: رئیس جمهور آمریکا یک احمق است

© AP Photo / Terry Asheجو بایدن، رئیس جمهور آمریکا یک احمق است
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا یک احمق است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، رئیس جمهور این کشور را یک "انسان احمق" خواند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد فکر می‌کند که جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در جریان مناظرات انتخاباتی دموکرات‌ها چیزی مصرف می‌کرد، بایدن وی را یک احمق خطاب کرد.

ادعای ترامپ: جو بایدن باید تست مواد مخدر بدهد
 - اسپوتنیک ایران
ادعای ترامپ: جو بایدن باید تست مواد مخدر بدهد

بایدن در مصاحبه‌ای با شبکه ان‌بی‌سی گفت:‌ ترامپ احمق است. این حرف‌ها احمقانه هستند.

اوایل روز سه‌شنبه ترامپ در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز بار دیگر از بایدن خواست تا پیش از آغاز مناظراتشان طی دو هفته آتی، آزمایش عدم اعتیاد بدهد. ترامپ در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی همین ادعاها را درباره هیلاری کلینتون، رقیب دموکراتش مطرح کرده بود.

ترامپ در جریان این مصاحبه گفت: فکر می‌کنم در جریان مناظرات رو در روی بایدن با سناتور برنی سندرز در اوایل سال جاری میلادی، چیز عجیبی در رابطه با بایدن وجود داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند بایدن برای آنکه خودش را سرزنده‌تر و فعال‌تر نشان دهد مواد مصرف می‌کند، گفت: بله همین طور فکر می‌کنم. بایدن چیزی مصرف می‌کند. او چیزی مصرف می‌کند که به او بصیرت می‌بخشد. ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا این ماده می‌تواند یک فنجان قهوه باشد، گفت: شاید ۱۵ فنجان قهوه چنین توانایی داشته باشد!

وی مدعی شد: من فکر می‌کنم بایدن باید آزمایش عدم اعتیاد بدهد. من نیز این کار را خواهم کرد.

بایدن که ظاهرا از این سوالات و حرف‌ها ناراحت شده، گفت: من مشتاقانه منتظر مناظرات هستم. آماده باش آقای ترامپ.

شایان ذکر است که نخستین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است ۲۹ سپتامبر (هشتم مهرماه) در کلیولند برگزار شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала