ترامپ رسماً پذیرفت دوباره نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شود

© AP Photo / Mary Altafferترامپ رسماً پذیرفت دوباره نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شود
ترامپ رسماً پذیرفت دوباره نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شود  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا رسماً موافقت کرده است که برای دومین دوره ریاست جمهوری نامزد حزب جمهوری خواه شود.

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در کاخ سفید گفت: "عزیزان آمریکایی من ، امروز ، با قلبی پر از سپاس و خوش بینی بی حد و حصر ، نامزدی ریاست جمهوری ایالات متحده را با کمال احترام قبول می کنم."

حاضران با کف زدن های طولانی مدت از اظهارات وی استقبال کردند و چندین بار شعار "چهار سال دیگر" را سر دادند.

U.S. President Donald Trump stands in front of a U.S. flag as he participates in a roundtable on donating plasma during a visit to the American Red Cross National Headquarters in Washington, U.S., July 30, 2020 - اسپوتنیک ایران
بالیدن ترامپ به موفقیت های خود در صحنه سیاست خاورمیانه

ترامپ وعده داده در صورت انتخاب مجدد ، پس از سپری شدن دوره شیوع ویروس کرونا به سرعت اقتصاد کشور خود را احیا کرده و ایالات متحده را به "یک ابرقدرت تولید کننده" تبدیل کند. وی اتخاذ "سخت ترین" اقدامات علیه چین را از جمله خدمات خود نامیده و متعهد شد که کار احداث دیوار مرزی با مکزیک به اتمام برساند و قول داد که شرکتهایی را که فرصت های شغلی را به خارج از کشور آمریکا می برند با وضع حقوق گمرکی مجازات کند.

رئیس دولت فعلی آمریکا ، دموکرات ها را رادیکال هایی خواند که سبک زندگی آمریکایی را نابود خواهند کرد  و همچنین ابراز عقیده کرد که جو بایدن ، رقیبش قرنطینه در رابطه با شیوع ویروس کرونا را مجدداً برقرار کرده و از این طریق به اقتصاد ضربه خواهد زد.

انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده در تاریخ 3 نوامبر برگزار می شود. ترامپ و مایک پنس معاون رئیس جمهور با جو بایدن ، نامزد دموکرات ها مبارزه خواهند کرد که به همراه خانم کامالا هریس نامزد معاونت ریاست جمهوری در انتخابات حضور خواهد داشت.

در همین زمان ، نظرسنجی ها بایدن را از لحاظ میزان محبوبیت پیشتاز می دانند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала