میزان قربانیان کرونا در آمریکا به مرز ۱۸۰ هزار نفر رسید

© AP Photo / Robert F. Bukatyمیزان قربانیان کرونا در آمریکا به مرز ۱۸۰ هزار نفر رسید
میزان قربانیان کرونا در آمریکا به مرز ۱۸۰ هزار نفر رسید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، با جان باختن ۱۲۴۱ نفر فقط ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به مرز ۱۸۰ هزار نفر رسید.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا، ویروس کرونا طی یک شبانه روز گذشته دستکم به قربانی شدن هزار و ۲۴۱ نفر دیگر در ایالات متحده آمریکا منجر شده است و آمار کلی قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۷۵ هزار و ۷۰۸ نفر رسید.

​طبق این آمار و ارقام در ۲۴ ساعت گذشته، دستکم ۳۸ هزار و ۱۷۴ مورد جدید به ویروس "کووید-۱۹" آلوده شدند و با این حساب، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۵ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۲۲۱ نفر رسید.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که آمار روزانه فوتی ‌های کرونا در ایالات متحده آمریکا برای دومین روز متوالی به بیش از هزار و ۲۰۰ نفر رسید و آمار روزانه مبتلایان به "کووید-۱۹" در این کشور در مقایسه با روز گذشته نیز افزایش داشته است.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون ۲۴ میلیون و ۹۹ هزار و ۹۵۴ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و از آن میان ۸۲۴ هزار و ۶۶۴ نفر دیگر نیز جان خود را از دست داده‌اند و ۱۵ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۸۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس قرار دارد و پس از آن برزیل با سه میلیون و ۷۱۷ هزار و ۱۵۶ مورد ابتلا و ۱۱۷ هزار و ۶۶۵ مورد فوتی و هند با سه میلیون و ۲۳۴ هزار و ۴۷۴ مورد ابتلا و ۵۹ هزار و ۴۴۹ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به «کووید-۱۹» قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала