ترامپ: بزرگ‌ ترین مشکل در انتخابات دموکرات‌ها هستند نه روسیه

© Sputnik / Эва Мари Ускатеги /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: بزرگ‌ ترین مشکل در انتخابات دموکرات‌ها هستند نه روسیه
ترامپ: بزرگ‌ ترین مشکل در انتخابات دموکرات‌ها هستند نه روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس ‌جمهور آمریکا، عصر روز چهارشنبه در نشست خبری روزانه خود که درباره شیوع کرونا برگزار می‌شود، این مطلب را در واکنش به گزارش‌های اخیر جامعه اطلاعاتی امریکا درباره دخالت کشورهای خارجی در انتخابات مطرح کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس ‌جمهور آمریکا، با این ادعا که دموکرات‌ها آمریکایی‌ها را به خاطر مسایل سیاسی رها کرده‌اند، بیان کرد: چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات در سنا و نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان پول آمریکا را برنامه جناح چپ تندرو به گروگان گرفته ‌اند.

پمپئو: تهدیدات چین از جنگ سرد هم بدتر است - اسپوتنیک ایران
پمپئو: تهدیدات چین از جنگ سرد هم بدتر است

ترامپ بار دیگر از نحوه رای‌ گیری پستی انتقاد کرد و آن را موجب تقلب و مفقود شدن آرا دانست و گفت: به ویرجینیا نگاه کنید که ۵۰۰ هزار برگه آزمایشی به صورت تصادفی برای مردم فرستادند که برخی از آنها مرده بودند و تعدادی هم برای سگ‌ و گربه‌ها ارسال شده بود.

وی ادامه داد: من در ویرجینیا و نیوجرسی بودم، آنها تعداد زیادی رای‌دهنده متقلب داشتند که خطرناک است. حال این انتخابات برای سراسر کشور است. هنگامی که ما صدها میلیون رای دهنده داریم، آنها ۳.۵ میلیارد دلار بودجه برای انتخابات پستی سراسر کشور نیاز دارند.

وی اضافه کرد: وقتی درباره روسیه، چین و ایران صحبت می‌ کنید، این اقدام به بزرگترین تقلب در تاریخ انتخابات امریکا تبدیل خواهد شد.

ترامپ تصریح کرد: روسیه، چین و ایران مهم ترین مشکل ما نیستند، بلکه بزرگترین مشکل خود دموکرات‌ها هستند و حالا ۳.۵ میلیارد دلار می‌خواهند. طبیعی است که ما با این بودجه موافقت نخواهیم کرد.

وی در این سخنان بایدن و اوباما را مورد انتقاد قرار داد و از چین به خاطر ویروس کرونا ابراز ناراحتی کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала