هشدار بایدن درباره انتخاب دوباره ترامپ

© AFP 2023 / Mandel Nganجو بایدن
جو بایدن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پستی توییتری از مردم خواست تا با وی همراه شوند و ترامپ را برکنار کنند.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن نامزد و رقیب دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در صفحه توییتری خود در ارتباط با ادامه حضور دونالد ترامپ رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در قدرت هشدار داد و خواستار همراهی مردم آمریکا در انتخابات آتی آمریکا برای برکناری وی شد.

بایدن در این توییت تاکید کرد که جهان ما نمی تواند چهار سال دیگری از ریاست دونالد ترامپ را تحمل کند، ما مجبوریم تا ترامپ را از کاخ سفید خارج کنیم تا بتوانیم درمان بحران آب و هوا که تهدید فوری است را شروع کنیم.

این نامزد دمکرات نوشت: چهار سال دیگر دادن فرصت به دولت ترامپ برای باقی ماندن در قدرت پیامدهای فاجعه ‌باری برای نسل‌ های آتی خواهد داشت. پیروزی او دموکراسی ما را تهدید می‌ کند. باید در ماه نوامبر به خروج او رای بدهیم.

​طبق نتایج یک نظرسنجی که اخیرا صورت پذیرفته، اگر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا همین امروز برگزار می‌شد، ۴۳ درصد رای دهندگان جو بایدن را انتخاب می‌کردند و ۴۰ درصد نیز به دونالد ترامپ رای می‌دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала