ارسال بسته های مرموز برای آمریکایی ها

© Fotolia / Spiritofamericaارسال بسته های مرموز بذر برای آمریکایی ها
ارسال بسته های مرموز بذر برای آمریکایی ها  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات آمریکا بیش از دهها گونه گیاهی را شناسایی کرده که در بسته های بذری با علامت پستی چین به صندوق پستی هزاران آمریکایی ارسال شده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت کشاورزی آمریکا اعلام کرده است که از ارسال بسته‌های مشکوک حاوی بذر و دانه‌های گیاهی آگاه است و بر اساس اطلاعات آنها ردیابی مسیر این بسته‌های پستی به کشور چین می‌رسد.

اسامه ال لیسی، معاون خدمات بازرسی بهداشت حیوانات و گیاهان آمریکا گفت: 14 نوع مختلف بذر گیاهی به آدرس آمریکایی ها ارسال شده است.

ارسال این بسته ها در کانادا هم گزارش شده و پلیس منطقه مرکزی اونتاریو در فیس بوک درباره بذرهای خارجی که از چین یا تایوان در صندوقهای پستی دریافت می شود، به مردم هشدار داده است.

​در حالی که این بسته های بذر ناخواسته بی ضرر تشخیص داده شده اند، اما کارشناسان گیاهی هشدار داده اند که بذرهای نقاط دیگر جهان گونه های غیربومی هستند که ممکن است به محصولات کشاورزی کشور آسیب بزنند.

مقامات کشاورزی آمریکا می گویند این بسته ها ممکن است بخشی از یک طرح کلاهبرداری باشند که در آن مردم کالاهایی را دریافت می کنند که سفارش نداده بودند و سپس فروشنده از طرف آنها نظر مثبت مشتری را ثبت می کند تا فروش خود را افزایش دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала