واکنش کمیسیون مستقل انتخابات امریکا به خواست ترامپ درباره تعلیق انتخابات

© AP Photo / Evan Vucciواکنش کمیسیون مستقل انتخابات امریکا به خواست ترامپ
واکنش کمیسیون مستقل انتخابات امریکا به خواست ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترامپ پیشنهاد به تعویق انداختن انتخابات را داده بود که با واکنش شدید کمیسیون انتخابات این کشور روبرو شد.

به گزارش اسپوتنیک، ساعاتی از پیشنهاد دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در مورد به تعلیق انداختن انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور نگذشته بود که کمیسون مستقل اتنخابات این کشور پیشنهاد وی را رد کرد.

پيشنهاد تعويق انتخابات آمريکا  - اسپوتنیک ایران
پيشنهاد تعويق انتخابات آمريکا به دستور ترامپ

کمیسیون مستقل انتخابات این کشور درخواست ترامپ را رد کرده و در بیانیه ای نوشت: "نه آقای رئیس‌جمهور. شما اختیار تغییر زمان انتخابات را ندارید. این کار نباید هم انجام شود.
ایالات‌ها و نهادهای محلی از شما و کنگره بودجه می‌خواهند تا بتوانند انتخابات را همان‌طور که همه امریکایی‌ها می‌خواهند به صورت سالم برگزار شود".

پیش از این ترامپ درتویتر خود نوشته بود: "اگر انتخابات به صورت حضوری برگزار نشود، بدترین و ناشفافترین انتخابات تاریخ امریکا خواهد بود. انتخابات را به تعویق بی‌اندازید که مردم حضوری بتوانند رای دهند؟."

پیش از اين در خبرها آمده بود که،یک منبع از حزب جمهوری‌خواه گفته زمزمه‌هایی شنیده است که اگر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، به این باور برسد که شانسی در برابر جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا ندارد، از رقابت ریاست جمهوری کنار می‌رود.

یادآوری می کنیم، که قرار انتخابات ریاست جمهوری امریکا در نوامبر 2020 برگزار شود و این در حالیست، که محبوبیت ترامپ روز به روز رو به کاهش است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала