در صورت شکست ترامپ، نفت ایران وارد بازارهای جهانی میشود

© Depositphotos.com / Maxxyustasدر صورت شکست ترامپ، نفت ایران وارد بازارهای جهانی میشود
در صورت شکست ترامپ، نفت ایران وارد بازارهای جهانی میشود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیزینس اینسایدر: اگر بایدن پیروز ریاست جمهوری آمریکا شود، احتمالا ایالات متحده به برجام بازگشته و شاهد ورود مجدد میلیون ‌ها بشکه نفت ایران به بازار خواهیم بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیزینس اینسایدر، هلیما کروفت از تحلیلگران ارشد آمریکایی و مدیر موسسه "RBC Capital Markets" در گفتگو با این نشریه بیان داشت: پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌تواند تاثیری منفی بر قیمت نفت بگذارد، زیرا به طور محتمل او مواضع نرمتری در قبال ایران اتخاذ میکند و تحریم ها را رفع میکند.

ترامپ فاصله انتخاباتی خود با بایدن را کوتاه کرد  - اسپوتنیک ایران
ترامپ فاصله انتخاباتی خود با بایدن را کوتاه کرد

وی افزود: اگر بایدن رئیس جمهور شود، احتمالا آمریکا به برجام بازگشته و شاهد ورود مجدد میلیون ‌ها بشکه نفت ایران به بازار خواهیم بود.

کروفت تاکید کرد در صورت پیروزی بایدن، بعید است که او همچون ترامپ مواضع خصمانه علیه ایران داشته باشد و ایران به بازارهای نفتی بین المللی باز خواهد گشت.

این در حالی است که نظرسنجی دو رسانه معتبر آمریکایی از پیشتازی نامزد دموکرات انتخابات 2020 ریاست جمهوری ایالات متحده حکایت دارد.

به نوشته سی ان ان، نظرسنجی تازه شبکه "ای بی سی" و روزنامه "واشنگتن پست" از برتری جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات 2020 بر دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا حکایت دارد. در این نظرسنجی تازه بایدن توانست 55 درصد آرا را به خود اختصاص دهد.

این در حالیست که ترامپ توانسته 40 درصد آرا شرکت کنندگان را به سوی خود بکشاند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала