یک دختر دانش آموز در آمریکا به دلیل عدم انجام تکالیف مدرسه زندانی شد

© Fotolia / Wernerimagesسرکرده القاعده در شبه جزیره عربستان دستگیر شد
سرکرده القاعده در شبه جزیره عربستان  دستگیر شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات اجرایی و قانون گذاران ایالت میشیگان آمریکا در تلاشند یک دختر دانش آموز 15 ساله را که به دلیل انجام تکالیف مدرسه خود به بازداشتگاه خردسالان فرستاده شده ، آزاد کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Detroit Metro Times ، سرنوشت این دختر برای اولین بار توسط یک سازمان مستقل تحقیقات روزنامه نگاری به نام   ProPublica Illinois اعلام شده است. دخترآمریکایی فوق الذکر  به نام گریس (نام خانوادگی وی ذکر نمی شود) سال گذشته  به حمله و سرقت متهم شد اما به طور مشروط و با قول عدم تکرار جرم آزاد ماند. با این حال ، دو ماه پیش ، قاضی عدم انجام تکالیف مدرسه را نقض شرایط آزادی این دختر دانش آموز دانسته و گریس را به بازداشتگاه مجرمان نوجوان فرستاد.

جزئیات وحشتناک در عکس یک دانش‌آموز آمریکایی + عکس - اسپوتنیک ایران
جزئیات وحشتناک در عکس یک دانش‌آموز آمریکایی + عکس

ضمناً معلوم شده است که این دختر از اختلال کمبود توجه و دقت رنج می برد و تحصیل در کلاس های آنلاین که مدارس به دلیل همه گیری کروناویروس به آنها رو آورده اند، برایش دشواراست .

دیوید کولتر ، فرماندار شهرستان اوکلند که گریس در آنجا  محکوم شده است ، گفت که با قاضی در مورد این پرونده صحبت خواهد کرد. وی گفت: "من معتقدم كه باید از طریق روند فعلی یا  فرجام خواهی در حکم فعلی دادگاه تجدید نظر شود."

نمایندگان کنگره از میشیگان نیز خواستار تجدید نظر در حکم صادره از سوی قاضی دادگاه برای دختر دانش آموز هستند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала