حزب سبز آمریکا کاندیدای ریاست جمهوری خود را معرفی کرد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر حزب سبز آمریکا کاندیدای ریاست جمهوری خود را معرفی کرد
حزب سبز آمریکا کاندیدای ریاست جمهوری خود را معرفی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حزب سبز آمریکا هووی هاوکینز را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری خود معرفی کرد، این نامزد شانس پیروزی ندارد اما ممکن است بر نتیجه درگیری بین دونالد ترامپ و جوزف بایدن تأثیر بگذارد.

به گزارش اسپوتنیک، حزب سبز آمریکا روز شنبه در کنگره ملی در ویدیویی، هووی هاوکینز 67 ساله را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی کرد.

ترامپ: دیوار مرزی آمریکا و مکزیک در حال ساخت است - اسپوتنیک ایران
ترامپ: دیوار مرزی آمریکا و مکزیک در حال ساخت است

در همین زمان، حزب سوسیالیست ایالات متحده نیز در اکتبر سال گذشته وی را به عنوان نامزد خود برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد. بنابراین، هاوکینز قصد دارد با تلاش احزاب کوچک چپ را با هم متحد کند.

یک اتحادیه کارگری از نیویورک شانس پیروزی ندارد، اما از نظر تئوریک می تواند بر نتیجه مبارزات بین دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی و جو بایدن معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا، که باید در ماه آگوست رسماً توسط حزب جمهوریخواه و دموکرات معرفی شود، تأثیر بگذارد.

هاوکینز پیش از این 24 بار ناموفق نامزدی خود را برای انواع مختلف مناصب منتخب مطرح کرده بود، از یک عضو شورای محلی شهر سیراکوزه گرفته تا فرمانداری نیویورک.

این سیاستمدار گفت: کشور ما اکنون به حزب سبز احتیاج دارد، زیرا ما در یک کشور بی کفایت زندگی می کنیم.

وی به رشد نابرابری اقتصادی در کشور، اقدامات ناموفق مسئولان برای مقابله با گسترش کرونا ویروس جدید و همچنین مشکلات مربوط به ریشه کن کردن نژادپرستی در کشور اشاره کرد.

به گفته هاوکینز، نه حزب جمهوریخواه و نه احزاب دموکرات مسکن، شغل و فرصت هایی را برای آمریکایی ها در سرتاسر کشور فراهم نکردند.

وی در انتخابات سال 2016 کاندیدای نایب رئیس حزب سوسیالیست ایالات متحده بود.

برنامه نامزد

به عنوان بخشی از برنامه انتخابات، نامزد ریاست جمهوری پیشنهاد می کند که از بودجه دولت برای ارتقاء کیفیت آموزش و آموزش حرفه ای، وجهه و ارائه خدمات پزشکی برای همه آمریکایی ها، از بودجه دولتی استفاده کند.

هاوکینز همچنین پیشنهاد می کند که به استخراج سوخت های فسیلی پایان داده و انواع خاصی از داروها نیز مجاز به استفاده گردند.

این سیاستمدار که علیه هر نوع عملیات نظامی و فناوری های هسته ای صحبت می کند، خواستار محرومیت پلیس و نیروهای مسلح کشور از بودجه شد و بودجه اختصاص یافته برای افزایش سطح درمان بیماری روانی به خدمات اجتماعی ارسال شد.

وی تا زمانی که مقامات کنترل شیوع کرونا را کنترل نکنند، از مؤسسات آموزشی پشتیبانی نمی کند.

در حال حاضر، نام هاوکینز در رأی های تقریباً نیمی از ایالت های این کشور از جمله در نیویورک قرار خواهد گرفت. حزب سبز تلاش می کند تا تعداد ایالت ها را افزایش دهد، اما این مملو از مشکلات مختلفی است که از تحقق الزامات مقامات هر ایالت اطمینان می دهد.

نامزد ریاست جمهوری از رسانه ها خواست كه نه تنها به دموكرات ها و جمهوری خواهان بلكه به حزب خود نیز توجه كنند. وی ادعاهای مبنی بر شرکت در انتخابات را به منظور از بین بردن آرای رقیب از دموکراتها رد کرد.

نامزد سبز قادر نخواهد بود در مناظره تلویزیونی پیش از انتخابات با ترامپ و بایدن شرکت کند.

برای انجام این کار، نظرسنجی ها باید نشان دهند که حداقل 15٪ آمریکایی ها از او حمایت می کنند: این قوانین کمیسیون ویژه بحث و گفتگو در تلویزیون است.

در این میان هاوکینز با کمتر از 1 درصد رای دهندگان محبوب است.

اعتقاد بر این بود که در سال 2000، رالف نادر نامزد حزب سبز، توانست چند درصد آرا را از آلبرت گور دموکرات بگیرد، که فقط برای شکست جورج دبلیو بوش کافی نبود.

59 امین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 3 نوامبر برگزار می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала