ترامپ: بایدن را چپ های افراطی "شستشوی مغزی" داده اند

© REUTERS / Jonathan Ernstترامپ: بایدن را چپ های افراطی "شستشوی مغزی" داده اند
ترامپ: بایدن را چپ های افراطی شستشوی مغزی داده اند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی"فاکس نیوز" ابراز عقیده کرد جوزف بایدن معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده ،دست نشانده ای است که وی را "شستشوی مغزی" داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ  ابراز اطمینان کرد که بایدن تحت تأثیر رادیکال های چپ است. ترامپ گفت: "او نمی فهمد آنها چه کاری را انجام می دهند  و می خواهند انجام دهند".

به گفته وی ، بایدن تحت تأثیر سیاستمدارانی مانند برنی سندرز سناتور ورمونت است که 8 دسامبر از مبارزات انتخاباتی دموکرات ها  خارج شد. به گفته ترامپ ، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا آنچه را واقعاً دارد اتفاق می افتد، درک نمی کند.

سوتی بایدن در سخنرانی اینترنتی+ویدیو - اسپوتنیک ایران
سوتی بایدن در سخنرانی اینترنتی+ویدیو

ترامپ همچنین هشدار داد كه پیروزی انتخابات بایدن در نوامبر منجر به سقوط بازار سهام خواهد شد. وی گفت: "آنها بودجه پلیس را كاهش داده یا پلیس را اصلا منحل می كنند."

پیش از این ، پسر دونالد ترامپ ، کارآفرین دونالد ترامپ جونیور نیز گفته بود که بایدن قادر به اداره کشور نیست و تحت کنترل کامل جناح چپ افراطی حزب دموکرات است. از نظر وی ، نامزد حزب دموکرات در تلاش است تا از رای دهندگان چپ افراطی را جلب کند. پسر رئیس جمهور آمریکا معتقد است که بایدن تظاهر می کند که "انگار او آدمی از بین مردم است".

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала