یک خطر جدی برای اقتصاد آمریکا

© Flickr / Jeffrey Zeldmanیک خطر جدی برای اقتصاد آمریکا
یک خطر جدی برای اقتصاد آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبکه تلویزیونی سی ان ان با استناد به کارشناسان خاطرنشان می سازد لغو حقوق بیکاری در ایالات متحده ممکن است به نابودی اقتصاد این کشور منجر شود.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات آمریکا هر هفته 600 دلار مستمری به کسانی که شغل خود را در طول همه گیری از دست داده اند پرداخت می کنند اما  قرار است 31 ژوئیه ، این برنامه متوقف شود  زیرا دولت معتقد است که پرداخت پول آمریکایی ها را به بازگشت به محل های کار تشویق نمی کند.

سطح رکورد بیکاری در آمریکا - اسپوتنیک ایران
سطح رکورد بیکاری در آمریکا

سناتور روب پورتمن در ماه مه گفت: "اگر سالانه 50،000 دلار درآمد کسب کنید ، داشتن بیمه بیکاری سودآورتر از بازگشت به کارخواهد بود ." با این حال ، کارشناسان لغو پرداخت حقوق بیکاری را یک اقدام نادرست می دانند ، زیرا چنین تصمیمی می تواند پیامدهای منفی داشته باشد و تأثیر مخربی بر تقاضا داشته باشد. مردم قادر به پرداخت اجاره و خرید محصولات نخواهند بود که این امر اقتصاد کشور را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

بحث در مورد پرداخت حقوق بیکاری ادامه دارد ، به عنوان مثال ، برخی از سناتورها پیشنهاد می دهند پاداش موقت بازگشت به کار به مبلغ هفته ای  450 دلار پرداخت شود.

پیش از این پیش بینی کرده بودند که ایالات متحده شدیدترین ترین بیکاری را در 100 سال اخیر را تجربه کند. در ماه آوریل ، کنگره آمریکا تخصیص 500 میلیارد دلار بودجه اضافی برای کمک به اقتصاد این کشور را تصویب کرده بود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала