ادامه رخنه کرونا به جمع نزدیکان ترامپ

© REUTERS / Mike Segar/File Photoادامه رخنه کرونا به جمع نزدیکان ترامپ
ادامه رخنه کرونا به جمع نزدیکان ترامپ  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آزمایش کرونای کیمبرلی گیلفویل، دوست دختر دونالد ترامپ جونیور، فرزند ارشد رئیس جمهوری آمریکا مثبت اعلام شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه نیویرک تایمز، تست کرونای "کیمبرلی گیلفویل"، یکی از مدیران کمپین انتخاب مجدد ترامپ درانتخابات  2020 و دوست دختر  "دونالد ترامپ جونیور"، پسر ارشد رئیس جمهور آمریکا، مثبت بوده است.

این خبر در حالی منتشر شد که خانم گیلفویل به همراه دوست پسرش برای شرکت در جشن چهارم ژوئیه ، روز استقلال آمریکا در کوه راشمور، واقع در ایالت داکوتای جنوبی به سر می‌برد.

او که از چهره‌های فعال و خبرساز کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نیز محسوب می‌شود، سومین فرد از افراد نزدیک به رئیس جمهور آمریکا است که تست کرونایشان مثبت بوده است.

اندرو کومو فرماندار ایالت نیویورک - اسپوتنیک ایران
فرماندار نیویورک: دولت ترامپ حقیقت درباره کرونا را انکار می کند

در بیانیه‌ای که دراین زمینه منتشر شد، آمده است: «پس از اعلام مثبت بودن نتیجۀ تست کرونا، کیمبرلی به سرعت خود را در قرنطینه قرار داد تا احتمال انتشار آلودگی را کاهش دهد.

در این بیانیه همچنین آمده است که دونالد ترامپ جونیور نیز آزمایش کرونا داده که نتیجه آن منفی بوده است. با این وجود او نیز به عنوان اقدامی پیشگیرانه خود را قرنطینه و همه برنامه‌هایش را لغو کرده است.

یکی از افراد نزدیک به این دو اعلام کرد که دونالد ترامپ جونیور 42 ساله و دوست دختر 51 ساله‌اش، برای بازگشت به خانه نیز به جای هواپیما از خودرو استفاده خواهند کرد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا تا پایان روز جمعه به بیش از دو میلیون و 890 هزار نفر و شمار قربانیان آن به بیش از 132 هزار نفر رسیده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала