پیش بینی وحشتناک جدید درباره گسترش شیوع کرونا در امریکا

© AP Photo / John Minchilloپیش بینی وحشتناک جدید درباره گسترش شیوع کرونا در امریکا
پیش بینی وحشتناک جدید درباره گسترش شیوع  کرونا در امریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ممکن است تعداد موارد تشخیص داده شده جدید ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا (کووید ـ 19) در ایالات متحده به زودی از 100 هزار نفر در روز فراتر رود.

 به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان ان ، آنتونی فاوچی، رئیس مرکز کنترل بیماری‌های عفونی و آلرژی ایالات متحده چنین هشداری را داده است.

این پزشک در سخنرانی خود در مجلس سنا اظهار داشت که اکنون در ایالات متحده روزانه بیش از 40 هزار مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی می شود. به گفته وی ، اگر تدابیر دیگری اتخاذ نکنید ، این تعداد می تواند به اعداد شش رقمی افزایش یابد.

هشدار ویروس شناس چینی درباره شیوع نوع جدید کرونا - اسپوتنیک ایران
هشدار ویروس شناس چینی درباره شیوع نوع جدید کرونا

فاوچی خاطرنشان كرد كه مقامات آمریکا " اصلا هیچ كنترلی بر اوضاع ندارند و در مسیری نادرست حرکت می كنند." وی از جمله به این خاطر  ابراز نگرانی کرد که رهبران ایالات آمریکا توجه کافی به پیروی از دستورالعملهای مربوط به چگونگی گشایش موسسات نکرده و شهروندان توصیه های مربوط به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک  را نادیده می گیرند.

بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و بیشترین قربانیان این بیماری  هولناک در ایالات متحده است . براساس آخرین امار ت ، بیش از 2.63 میلیون نفر مبتلا در آنجا شناسایی شده و410 127 نفر جان باخته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала