ترامپ به بایدن: هیچ ‌کسی نمی‌خواهد یک کُند ذهن مسئولیت کشور را بدست گیرد

© REUTERS / LEAH MILLISترامپ به بایدن: هیچ ‌کسی نمی‌خواهد یک کُند ذهن مسئولیت کشور را بدست گیرد
ترامپ به بایدن: هیچ ‌کسی نمی‌خواهد یک کُند ذهن مسئولیت کشور را بدست گیرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا در یک پیام توئیتری با طعنه به نامزد دموکرات ‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نوشت: هیچ ‌کسی نمی‌خواهد که شخصی با ضریب هوشی پایین مسئولیت کشور را در دست بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک،‌ دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، در یک پیام توئیتری جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ امریکا، را فردی با ضریب هوشی پایین توصیف کرد.

رئيس دولت امریکا نوشته است: اکثریت وسیع خاموش،‌ زنده و خوب هستند. برد بزرگی در انتخابات بدست خواهیم آورد. هیچ ‌کسی خواستار آن نیست که فردی با ضریب هوشی پایین مسئولیت کشورمان را در دست بگیرد و جو بایدن خواب ‌آلو قطعا فردی با ضریب هوشی پایین است.

ترامپ پیشتر گفته بود اگر بایدن در انتخابات نوامبر پیروز شود، رشد اقتصادی منفی بزرگی رخ خواهد داد، همه‌ جا هرج ‌و مرج بزرگی رخ خواهد داد و نظم و قانون از بین خواهد رفت. سیاتل و مینیاپولیسی خواهید داشت که قبلاً هرگز ندیده ‌اید. کل کشور مینیاپولیس خواهد شد.

وی همچنین با "ضعیف و فرتوت" توصیف کردن بایدن، مدعی شد:‌ کاری که من در کمتر از ۴ سال از جمله برای سیاه‌ پوستان آمریکا انجام داده ‌ام از اقداماتی که بایدن در بیش از ۴۰ سال انجام داده، بیشتر است.

پیش از این بایدن، ترامپ را به خیانت به نظامیان آمریکایی در افغانستان متهم کرده گفته بود ترامپ جان نظامیان آمریکایی در افغانستان را به خطر انداخته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала