در آمریکا راهی برای پیشگیری از موج دوم کرونا پیشنهاد شد

© AP Photo / Alex Brandonدر آمریکا راهی برای پیشگیری از موج دوم کرونا پیشنهاد شد
در آمریکا راهی برای پیشگیری از موج دوم کرونا پیشنهاد شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک متخصص بیماری‌های عفونی در آمریکا خواستار رعایت اقدامات پیشگیرانه برای اجتناب از موج دوم کرونا شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن پست، آنتونی فائوچی، مدیر موسسه ملی آلرژیک و بیماریهای عفونی و یکی از متخصصان برجسته بیماریهای عفونی ایالات متحده گفت: " روش هایی برای جلوگیری از موج دوم ویروس کرونا وجود دارد. "

به نظر وی، گسترش مکرر عفونت در پاییز نمی تواند اجتناب ناپذیر تلقی شود. در صورت در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی از این وضعیت می توان پیشگیری کرد: " به عنوان مثال برای جلوگیری از ازدحام گسترده مردم و استفاده از ماسک."

فائوچی همچنین معتقد است که با وجود افزایش شیوع در برخی ایالتها، هنوز زود است بگوییم که موج دوم عفونت در حال حاضر آغاز شده است. در همین رابطه، متخصص بیماری های عفونی از کسانی که اقدامات محافظتی را رعایت نمی کنند، انتقاد کرد. وی از آمریکایی ها خواست که همه خطرات را در نظر بگیرند و همه الزامات را رعایت کنند.

در 14 ژوئن، متخصص بیماری های عفونی گفت که ایالات متحده حدود یک سال دیگر به زندگی عادی باز خواهد گشت. وی افزود: " کانونهای ویروس کرونا می تواند در شهرهای بزرگی مانند نیویورک، شیکاگو، دیترویت و نیواورلئان کنترل شوند، اما علائمی وجود دارد که نشان می دهد ویروس سریعتر گسترش می یابد. فائوچی خاطرنشان کرد: " بدون تدابیری برای مهار همه گیری، حتی یک شیوع کامل تمام عیار ممکن است رخ دهد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала