تعویق اجلاس جی-7 به سپتامبر و دعوت شدن چند کشور دیگر به آن

© REUTERS / Carlos Barriaتعویق اجلاس جی-7 به سپتامبر و دعوت شدن چند کشور دیگر به آن
تعویق اجلاس جی-7 به سپتامبر و دعوت شدن چند کشور دیگر به آن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ اظهار داشت که اجلاس جی-7 به سپتامبر موکول خواهد شد و همچنین 4 کشور دیگر از جمله روسیه به آن دعوت خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا اظهار داشت كه قصد دارد نشست G7 را تا ماه سپتامبر به تعویق بیندازد و چهار كشور دیگر از جمله روسیه را به آن دعوت كند.

رئیس مجلس به خبرنگاران گفت: "رئیس جمهور برخی اخبار در مورد G7 را اعلام كرد كه به ما اجازه استفاده از پرونده را داده است. او این كار را تا ماه سپتامبر خاموش می كند و قصد دارد روسیه ، كره جنوبی ، استرالیا و هند را دعوت كند."

قصد ترامپ برای برگزاری اجلاس جی-7 در کمپ دیوید - اسپوتنیک ایران
قصد ترامپ برای برگزاری اجلاس جی-7 در کمپ دیوید

به گزارش خبرنگاران: "رئیس جمهور برخی اخبار در مورد G7 را اعلام كرد. بر این اساس او این اجلاس را تا ماه سپتامبر به تعویق می‌اندازد و قصد دارد روسیه ، كره جنوبی ، استرالیا و هند را دعوت كند."

 ترامپ گفت: "من فکر نمی کنم G7 به اندازه کافی نماینده آنچه در جهان رخ می دهد باشد. این یک گروه قدیمی از کشورها است."

ترامپ پیش از این در توییتر خود نوشته بود که می خواهد با وجود همه‌گیری کروناویروس، "در تاریخ های مقرر شده و یا حدود آن تاریخ" ، میزبان اجلاس در قالب حضوری باشد. در ابتدا برنامه ریزی شده بود که این اجلاس در تاریخ 10 تا 12 ژوئن برگزار شود. کاخ سفید بعداً احتمال داد که این اجلاس قبل از پایان ماه برگزار می شود. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала