خواننده سرشناس آمریکایی خطاب به ترامپ: در ماه نوامبر به خروج تو رای خواهیم داد

© AP Photo / Matt Saylesخواننده سرشناس آمریکایی خطاب به ترامپ: در ماه نوامبر به خروج تو رای خواهیم داد
خواننده سرشناس آمریکایی خطاب به ترامپ: در ماه نوامبر به خروج تو رای خواهیم داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیلور سوئیفت، خواننده و ترانه‌سرای سرشناس آمریکایی به وقایع و ناآرامی‌های روزهای اخیر ایالات متحده واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، تیلور آلیسون سوئیفت، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی در واکنش به وقایع روزهای اخیر پس از کشته شدن جورج فلوید به دست پلیس در شهر مینیاپولیس و اعتراضات پس از آن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به "روشن کردن آتش برتری نژادی سفیدها" در ایالات متحده متهم کرد.

سوئیفت خطاب به ترامپ در توییتی نوشت: پس از اینکه آتش برتری سفید‌پوستان و نژادپرستی را در کل ریاست جمهوریت برافروختی، آیا شهامت تظاهر کردن به برتری اخلاقی قبل از تهدید به خشونت را داری؟ وقتی غارت شروع شود، تیراندازی هم آغاز می‌شود؟ ما در ماه نوامبر به خروج تو رای خواهیم داد.

​شایان به ذکر است که پس از کشته شدن جورج فلوید، شهروند آمریکایی-آفریقایی به دست ماموران پلیس، در مینیاپولیس و برخی شهرهای دیگر اعتراضات و تظاهرات مردمی بر پا شد. در ویدئوی منتشره مربوط به صحنه برخورد پلیس با جورج فلوید مشاهده می شود که ماموران پلیس به دست او دست بند زده اند و یکی از نیروهای پلیس نیز زانوی خود را روی گردن او گذاشته و فشار می دهد. در عین حال جورج فلوید می‌گوید که نمی تواند نفس بکشد و در نهایت این اتفاق منجر به کشته شدن جورج فلوید می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала