انتقاد ترامپ از جورج بوش

© AP Photo / Alex Brandon, Poolانتقاد ترامپ از جورج بوش
انتقاد ترامپ از جورج بوش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ اظهارات رئیس جمهور پیشین آمریکا مبنی بر لزوم همبستگی و ترک اختلافات حزبی برای مقابله با کرونا‌ویروس را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، جورج دبلیو بوش، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده خواستار پایان یافتن درگیری های احزاب و اتحاد در مبارزه با بیماری همه گیر کرونا‌ویروس شد. در پاسخ، دونالد ترامپ، رهبر فعلی آمریکا با انتقاد از اظهارات بوش پسر در حساب توییتر خود، تأکید کرد که وی در جریان استیضاح به او کمک نکرد.

بوش با یک پیام ویدئویی که همچنین در توییتر منتشر شده است، برای اولین بار در مورد وضعیت کرونا‌ویروس اظهار نظر کرد. وی در سخنرانی خود از آمریکایی ها خواست تا متحد شوند و ابراز امیدواری کرد که جدایی فیزیکی باعث ایجاد فاصله احساسی نشود. علاوه بر این، وی خاطرنشان کرد که به روح خدمت و ایثارگری اعتقاد دارد که خود را پس از حمله تروریستی 11 سپتامبر در جامعه آشکار کرد.

همچنین بوش با تأکید برای لزوم پایان دادن به اختلافات بین حزبی، "اختلافات در مواجهه با یک تهدید مشترک" را بسیار کوچک دانست. در پاسخ، ترامپ اظهار داشت که رهبر پیشین زمانی که رئیس جمهور فعلی را می خواستند از سمت خود برکنار کنند، این فرصت را از دست داده و هیچ اقدامی نکرده است.

پیش از این گزارش شده بود که باراک اوباما، 44 – مین رئیس جمهور آمریکا، واکنش ترامپ در برابر همه گیری کروناویروس را "یک فاجعه آشوب آور" خوانده است. به گفته وی، رئیس جمهور فعلی براساس منافع شخصی تصمیم گیری می کند و نه به نفع مردم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала