تبدیل خیابان‌های نیویورک به پیاده‌رو

© Sputnik / Tatiana Stolyarova /  مراجعه به بانک تصاویر تبدیل خیابان‌های نیویورک به پیاده‌رو
تبدیل خیابان‌های نیویورک به پیاده‌رو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات نیویورک قصد دارند بخشی از خیابان‌های مجاور پارک‌های این شهر را برای پیاده‌روی عابران مسدود کنند.

به گزارش اسپوتنیک، بنا به دستور بیل دِ بلاسیو، شهردار نیویورک، مقامات این ایالت بخشی از جاده‌های مجاور پارک‌ها را مسدود کردند تا عابران و دوچرخه سواران بتوانند با رعایت فاصله در شرایط اپیدمی ویروس کرونا در این مسیرها به پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری بپردازند.

پسکوف: ترامپ مستقیماً با پوتین درباره فاجعه نیویورک صحبت کرد - اسپوتنیک ایران
پسکوف: ترامپ مستقیماً با پوتین درباره فاجعه نیویورک صحبت کرد

نیویورک در مرکز اپیدمی ویروس کرونا در ایالات متحده قرار دارد. طبق گفته مقامات، در مجموع ۱۶۴۵۰۵ مورد ابتلا به کووید ۱۹ در این شهر شناسایی شده و ۴۲۴۱۷ نفر در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند، تاکنون ۱۳۰۰۰ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس در نیویورک درگذشته‌اند. به گفته مسئولان این شهر، ۵۲۳۱ مورد مرگ دیگر نیز در این شهر احتمالاً به دلیل ویروس کرونا رخ داده است، اما این ابتلای این موارد به کرونا توسط آزمایش‌ها تأیید نشده است. مقامات از شهروندان نیویورک می‌خواهند تا فاصله ۶ پا (۱.۸۳ متر) را حفظ كنند. جریمه نقض فاصله اجتماعی می‌تواند به ۱۰۰۰ دلار برسد.

شهردار نیویورک در حساب توئیتری خود با درخواست از شهروندان جهت رعایت فاصله از یکدیگر نوشت:  روز شنبه ما قصد داریم در ابتدا ۷ مایل از خیابان‌ها را برای عابران و دوچرخه سواران باز کنیم.

در کل، مقامات نیویورک قصد دارند ۱۰۰ مایل (حدود ۱۶۰ کیلومتر) جاده را مسدود کنند تا عابران پیاده بتوانند بر روی آنها قدم بزنند.

سازمان جهانی بهداشت یازدهم ماه مارس سال جاری میلادی سطح شیوع کرونا را سطح همه گیر جهانی خواند. تاکنون بیش از ۳ میلیون و سیصد هزار نفر در جهان به این ویروس مبتلا شده اند، و بیش از ۲۵۳ هزار نفر نیز در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала