یک زوج آلوده به کرونا ویروس با فاصله 6 دقیقه از هم جان باختند

© AP Photo / Wang Yuguoیک زوج آلوده به کرونا ویروس با فاصله 6 دقیقیه از هم جان باختند
یک زوج آلوده به کرونا ویروس با فاصله 6 دقیقیه از هم جان باختند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در آمریکا یک زوج مبتلا به کرونا ویروس در یک روز و در فاصله چند دقیقه جان خودرا از دست دادند.

به گزارش اسپوتنیک، در ایالات متحده، زوجی که 51 سال از زندگی مشترکشان می گذشت، بر اثر عوارض ابتلا به کرونا‌ویروس در یک روز جان خود را از دست دادند. پسر این زوج، بادی بیکر در این مورد توییت کرد.

به گفته این مرد، پدر 74 ساله، استوارت بیکر و مادر 72 ساله اش، آدریان بیکر در 29 مارس با اختلاف شش دقیقه درگذشتند.

آمریکا یک پرل هارپر ناشی از کرونا‌ویروس را پیش بینی کرد - اسپوتنیک ایران
آمریکا یک "پرل هارپر" ناشی از کرونا‌ویروس را پیش بینی کرد

بیکر جوان در گفتگو با ABC گفت: " والدین من دو فرد فوق العاده بودند که بر زندگی من و زندگی دیگران تأثیر گذاشتند و متاسفانه با اختلاف چند دقیقه هر دو را از دست دادیم."

وی افزود که والدین از سلامتی کاملی برخوردار بودند، اما ماه گذشته پزشک در آنها سینه پهلوی خفیف تشخیص داد. بعداً وقتی حال آنها وخیم تر شد، به بیمارستان رفتند. پدر، که همچنین مبتلا به آسم بود، در بیمارستان بستری شد و مادرش به خانه فرستاده شد.

در نتیجه، کرونا‌ویروس در بیکر پدر پیدا شد، که همانطور که پزشک به پسرش گفت، شانسی برای او باقی نگذاشت. بچه ها در این مورد به مادر خود چیزی نگفتند، اما تصمیم گرفتند که برای احتیاط او را در بیمارستان بستری کنند. با گذشت 45 دقیقه پس از بستری در بیمارستان، پزشکان با مرد تماس گرفتند و هشدار دادند که آدریان نیز در وضعیت وخیمی قرار دارد.

در پایان، بستگان زوج بیمار تصمیم گرفتند که آنها را از دستگاه های تنفس مصنوعی جدا کنند و به آنها اجازه دادند که بطور طبیعی بمیرند، اما از پرسنل بیمارستان خواسته شد که اجازه دهند زوج در یک اتاق باشند. 

ایالات متحده در موارد ثبت شده از عفونت کرونا‌ویروس رتبه اول جهان را دارد. اکنون این رقم بیش از 335 هزار نفر است، 9.5 هزار نفر جان باخته اند، بیش از 17 هزار نفر نیز درمان شده اند. ترامپ پیشتر چنین نرخ های بالایی را با آزمایش فعال جمعیت مرتبط دانسته بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала