افزایش بی سابقه محبوبیت ترامپ در امریکا

© REUTERS / Carlos Barriaافزایش بی سابقه محبوبیت ترامپ در امریکا
افزایش بی سابقه محبوبیت ترامپ در امریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
میزان محبوبیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا به 47.1٪ رسیده که بی سابقه است اما هنوز هم از 49.6٪ مردم ایالات متحده از کار وی ناراضی هستند.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را وبسایت Real Clear Politics اعلام کرده است

 این پورتال نتایج کلیه نظرسنجی های مهمه  جامعه شناختی در امریکا را در رابطه با تأیید یا عدم تأیید فعالیت ترامپ از زمان تصدی مقام وی در ژانویه 2017 تجزیه و تحلیل می کند.

آخرین رقم جمع بندی شده در روز پنجشنبه ، یک رکورد مطلق برای رئیس جمهور فعلی آمریکا بوده که  میزان محبوبیت او به طور متوسط ​​هیچگاه از درصد مخالفان وی (به استثنای هفته اول ریاست جمهوری) بیشتر نبوده است . بهترین نتیجه تاکنون برای رئیس دولت آمریکا روز  25 فوریه 2020 به میزان  3/46 درصد حاصل شده بود.

ترامپ بازهم بر نام ویروس چینی بجای کرونا ویروس تاکید کرد - اسپوتنیک ایران
ترامپ بازهم بر نام ویروس چینی بجای کرونا ویروس تاکید کرد

رشد درصد تأیید فعالیت ترامپ در شرایط تلاش های دولت آمریکا برای مقابله با ویروس کرونا و کمک رسانی  به آمریکایی هایی که از عواقب اقتصادی این بیماری همه گیر آسیب دیده اند، رخ می دهد.

مهمترین اقدام حمایتی یک بسته کمک مالی دو تریلیون دلاری بوده که روز گذشته سنا و دولت آمریکا درباره آن به توافق رسیدند. از جمله موارد دیگر ، پرداخت های مستقیم به شهروندان کشور ، تعلیق پرداخت اجاره بهای مسکن و انجام اقدامات دیگر حمایتی است. در همین حال ، تعداد درخواست های اولیه برای دریافت حقوق بیکاری در ایالات متحده در هفته منتهی به 21 مارس ، از 282 هزار و به 3.283 میلیون نفر در هفته گذشته به 3.001 میلیون رسید که رکورد است.

امروز اعلام شد آمریکا از لحاظ تعداد موارد تأئید شده ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا در جهان در جایگاه اول قرار گرفت. طبق ارزیابی دانشگاه جان هاپکینز در حال حاضر بیش از 85.4 هزار مورد ابتلا به کرونا  در این کشور وجود دارد که در مقایسه با 81.3 هزار مورد در چین بیشتر است . به این ترتیب ایالات متحده از این لحاظ  از ایتالیا و چین پیشی گرفته است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала