پیشنهاد پرداخت مبلغی پول به هر امریکایی به خاطر شیوع ویروس کرونا

CC BY-SA 2.0 / Greg Willis / US Capitol Dome & Senateپیشنهاد پرداخت مبلغی پول به هر امریکایی به خاطر شیوع ویروس کرونا
پیشنهاد پرداخت مبلغی پول به هر امریکایی به خاطر شیوع  ویروس کرونا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حزب جمهوریخواه ایالات متحده پیشنهاد می کند به آن آمریکایی هایی که سالانه کمتر از 75000 دلار درآمد دارند ، 1200 دلار کمک مالی شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی  NBC News ، چنین ابتکاری در طرح پیشنهادی میتچ مک کانل،  رهبر جمهوری خواهان در مجلس سنا درباره تخصیص بیش از یک تریلیون دلار برای تشویق فعالیت اقتصادی در شرایط شیوع  ویروس کرونا وجود دارد.

ترامپ - اسپوتنیک ایران
آیا داروی مالاریا، کرونا را شکست خواهد داد؟

اطلاعات بر اساس اظهارنامه مالیاتی سال 2018 دریافت می شود. کسانی که سالانه حداکثر 99 هزار دلار درآمد دارند ، کمتر دریافت می کنند و به کسانی که حتی بیشتر درآمد دارند ، هیچ کمکی نخواهد شد. در صورت وجود فرزندان ، پیشنهاد می شود برای هر یک از آنها 500 دلار تخصیص داده شود .

در عین حال ، افرادی که از حق نپرداختن  مالیات  برخوردار بوده  یا حداقل درآمد را  داشته باشند که کمتر از 2500 دلار نباشد ، هرکدام 600 دلار دریافت می کنند.

ادر زمینه  حمایت از صنایع مشخص ، پیشنهاد می شود 208 میلیارد دلار اختصاص یابد . در مجموع 50 میلیارد از این مبلغ به شرکت های هواپیمایی مسافربری و 8 میلیارد آن نیز به شرکت های هواپیمایی حمل و نقل بار ارائه می شود.

قرار است جمهوریخواهان در مورد جزئیات این طرح  با نمایندگان حزب دموکرات به توافق برسند.

در صورت تصویب چنین بسته کمک ، تقریبا بزرگترین بسته تاریخ تقریباً دو برابر آن بسته تشویقی خواهد بود  که در سال 2008 در شرایط  بحران مالی توسط کنگره تخصیص داده شده بود.  در آن زمان کنگره 700 میلیارد دلار بسته حمایتی را به تصویب رساند  که از این مقدار کمتر از 450 میلیارد دلار در واقع  در اقتصاد سرمایه گذاری شد که بعداً  به صورت سود به بودجه بازگشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала