تصویربرداری و حضور بستگان نزدیک در مراسم خاکسپاری در آمریکا

© Depositphotos.com / Buurserstraat38تصویربرداری و حضور بستگان نزدیک در مراسم خاکسپاری در آمریکا
تصویربرداری و حضور بستگان نزدیک در مراسم خاکسپاری در آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در آمریکا برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا مراسم خاکسپاری تنها با حضور بستگان نزدیک برگزار می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز، در پی شیوع ویروس کرونا و پاندمی آن در آمریکا از مراسم خاکسپاری فیلمبرداری شده و و تنها بستگان نزدیک اجازه حضور در مراسم خاکسپاری را دارند.

برداشته شدن گام مهمی در راه محدود کردن فروش سلاح های آمریکایی به عربستان  - اسپوتنیک ایران
کرونا برای اولین بار به کنگره امریکا رسید

نمایندگان مراکز کنترل و پیشگیری ویروس کرونا برای احتیاط توصیه کردند که تنها بستگان نزدیک در مراسم خاکسپاری حاضر شوند. همچنین توصیه شده که از مراسم خاکسپاری تصویربرداری شود تا دوستان و نزدیکان برگزاری مراسم خاکسپاری را مشاهده کنند.

در انگلستان نیز اقدامات مشابه ای برای برگزاری مراسم خاکسپاری صورت گرفته است. برخی کشورهای دیگر برای جلوگیری از شیوع این ویروس اقدامات شدیدتری را در دستور کار خود قرار داده اند.

مقامات ایرلند توصیه می کنند که مراسم خاکسپاری را به تعویق بیندازند و در ایتالیا ویروس کرونا به شدت در این کشور شیوع یافته، مراسم خاکسپاری قویا ممنوع اعلام شده است.

 پیش از این گزارش شده بود كه بسیاری از شهروندان آمریكا از دستورالعملهای مقامات محلی در مورد عدم حضور در مكانهای شلوغ و ماندن در منازل خود برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این كشور چشم پوشی می كنند. از اینرو مقامات این کشور مجبور به اعمال محدودیت های سخت تری شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала